Učení angličtiny pro batolata

4092
2.5.12 16:09

Učení angličtiny

Ahojky máte někdo zkušenost s nějakými kurzy angličtiny pro batolata? Uvažuju o nějakém kurzu případně anglické školce od září pro mého staršího v té době bude mít 2 roky a 5 měsíců díky

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
920
3.5.12 21:06

Osobně to nepovažuji pro batole za ideální, já bych je nechala soustředit se na rodný jazyk. Nemyslím, že by to mělo nějaký zásadní význam z hlediska naučení se jazyku (výjimkou jsou vícejazyčné rodiny). Pokud na tom budeš trvat, pak zvol program s rodilým mluvčím. V tomto věku jsou děti sezitivní pro odlišování jednotlivých hlásek, takže jediný smysl, který to podle mě může mít, je odposlouchat zvuk a melodii jazyka. A od českého učitele v tomto rozhodně nelze očekávat 100% kvalitu.(sama jsem původním povoláním učitelka angličtiny)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1226
3.5.12 21:53

Souhlásím s Kákou. Taky bych do toho nešla, pokud k tomu nejsou objektivní důvody (vícejazyčná rodina). Přijde mi to zbytečné - dítě má spoustu záležitostí k poznávání a taky rozvíjení slovní zásoby v mateřštině. Na cizí jazyk má podle mě času dost. Taky učitelka :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4092
4.5.12 08:34

no dítě z bilingvní rodiny je napadlo mně k tomu dodat ještě angličtinu :think: nevím jestli to není teda blbý nápad :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
914
4.5.12 14:42