Kolik stojí účetní dozor?

8.1.20 09:02

Účetní dozor

Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, zda některá z Vás začínala podnikat jako účetní s účetním dozorem. Již několik let pracuji jako účetní, nyní bych si chtěla zřídit ŽL a ke své práci si najít vedení daňové evidence či účetnictví malých či středních firem. Ale bojím se, abych někde něco nezanedbala a tak mě napadlo, že bych si nad sebou platila jednou za čas účetní dozor. Ale ani nevím, kolik takový dozor stojí a zda by se mi potom vyplatilo vést účetnictví klientům. Nepočítám s tím, že bych si vydělala závratné sumy, ale jenom si přivydělala.
Máte s tím některá zkušenosti?

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

8.1.20 09:30
@2petra6 píše:
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, zda některá z Vás začínala podnikat jako účetní s účetním dozorem. Již několik let pracuji jako účetní, nyní bych si chtěla zřídit ŽL a ke své práci si najít vedení daňové evidence či účetnictví malých či středních firem. Ale bojím se, abych někde něco nezanedbala a tak mě napadlo, že bych si nad sebou platila jednou za čas účetní dozor. Ale ani nevím, kolik takový dozor stojí a zda by se mi potom vyplatilo vést účetnictví klientům. Nepočítám s tím, že bych si vydělala závratné sumy, ale jenom si přivydělala.
Máte s tím některá zkušenosti?

Dobrý den, to me tedy velmi zajímá, o takové službě jsem neslyšela. Ja uctuji malou firmu na DPP. Taky nejsem úplně zkušená účetní. Některé věci se ucim za pochodu. Ale vždy mi pomohl spolupracujici danar nebo nektera zkušenější kolegyně nebo i jen internet. Případně jsem si zavolala na příslušné úřady.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
8.1.20 09:47

Také jsem o té služně neslyšela, ale nedávno mi o tom říkala zkušená účetní, která pracuje již 30 let v oblasti účetnictví. Tak proto zjišťuji více informací…

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5752
9.1.20 06:27