Učitelka v MŠ a tetovaní

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
9.11.21 07:13

Učitelka v MŠ a tetovaní

Zdravím, obracím se zde na občas poněkud kontroverzní téma. Jsem studentka 2. ročníku vysoké školy. Studium mě baví i přímo práce s dětmi. Od mala už vím, že chci být učitelkou. Zároveň miluju tetování a piercingy. Piercingy mám v uších a v nosu (který schovám) ale tetovaní mám 2. Jedno není moc viditelné, ale druhé mám přes zápěstí přes ruku skoro k loktu (takového hada), dle mého nevypadá děsivě. Tetování mám opravdu ráda-beru to jako takové vyjadřování sám sebe a styl umění. Chtěla bych se zeptat na Váš názor. Ucitelka s tetovanim? ano/ne a proč? Chci dokázat, že to, jak funguji s dětma s mají mě rádi, neovlivňuje barva na mém těle. Mám připravenou alternativu, že kdyby se děti nejdříve hada bály, ukazu jim, ze neni ceho, uvazeme mu treba maslicku, vybarvime ho.. Apod. Nechci se kvuli povolani vzdat meho konicku. Samozrejme je mi jasne, ze zalezi na vedeni skoly. Le zajima me obecny nazor

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
26363
9.11.21 07:19

Osobně by mi bylo jedno co na sobě má učitelka, záleží mi na chování a na tom jaký ma přístup k dětem. Ale moje děti jsou na tohle zvyklé, většina rodiny je potetovaná, takže už to nikomu nepřijde jako něco zvláštního, na co by měly reagovat :nevim:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2264
9.11.21 07:19

Hele, za mě asi v pohodě. Jednou měla dcera učitelku s růžovými vlasy a milovala ji, byla to podle ní největší přednost paní učitelky :mrgreen:. Pokud bys byla mým dětem sympatická a měli tě rádi, měj si tetované kde co, tohle by mi nevadilo.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1096
9.11.21 07:25

Mě by to taky nevadilo, pokud by ses chovala k mým dětem hezky, tak by mi bylo úplně jedno jestli máš tetování nebo piercing. Navíc mojí dceři se hadi líběj, tak by si u ní možná zabodovala :D

• Citovat
  • Zmínit