Ucpané dutiny a narkóza

2672
6.2.11 20:25

ucpané dutiny a narkoza

ahoj holky potrebuji poradit za 3týdny mam mít laparku a být v narkoze avsak jsem dobrala uz dvoje antibiotika na nosohltan a stejne mam ucpanou furt levou dirku zda se mi ze tam ani neni ryma proste je ucpana..tak nevim jestli skočit zas k obvodní at mi neco poradí nebo me jinak neuspí:(a co pak?lekari v breznu asi moc nebudou tak chci operaci nechat v unoru..poradte jeste trosku pokuckavam ale to asi hleny fakt nevim mam ruzne kapky uz jsem zkousela snad vsecko a stale me boli leve obočí.. :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
522
6.2.11 20:32

Zašla bych na ORL-přece jen tam budou přes nos specializovanější než obvoďák- a s pokuckáváním a rýmou tě stejně na operaci nevezmou, páč myslim musíš mít volný dýchací cesty, tzn. bez hlenů, mohla by ses jim totiž při tý narkoze zakuckat a zbytečně narkozu zkomplikovat. Nejsem odborník-je to můj názor, ale když šla malá na mandle tak taky kvuli narkoze musela být bez rýmy a kašle

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2672
6.2.11 20:36

no prave a ja ji mam neustale..boze me trefi šlak uz asi!:(tak tam skočim v utery potrebuji asi doporučení ne?stejne od obvodního

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
18223
6.2.11 20:40

jojo, skoč k doktorce a zkuste to ještě nějqak zaléčit, protože s tímhle tě na sál nevezmou :palec:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2672
6.2.11 20:46

tos me moc nepotesila..nemuze to byt alergie..?ach jo..ale jako me se da dychat tou pravou dobre..

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
21644
6.2.11 20:49

u nás na orl doporučení nepotřebuju. a jinak si tam určitě zajdi. prosvítí ti dutiny a budou hned vědět, kde je problém.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
522
6.2.11 20:58