UJAK sociální pedagogika, nebo vzdělávání dospělých?

Napsat příspěvek
Velikost písma:
493
19.1.15 22:38

@RenkaH akreditace bude vracena. Ja tam taky studuji uciteltsvi.
Vite o te skole prd a soudite, ja jsem treba delala sttanice na podruhe, a byli i lidi, kteri statnice nedali

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1119
20.1.15 09:47

@michaelaab ja nesoudim, rikala jsem, ze nevim, ale tohle je vseobecne povedomi a soukromych skolach (nejen tech vysokych)..

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
493
21.1.15 10:16

At si kazdej studuje kde chce, ja mam svedomi cisty.. zavist je svine

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
16289
21.1.15 10:29
@michaelaab píše:
@RenkaH akreditace bude vracena. Ja tam taky studuji uciteltsvi.
Vite o te skole prd a soudite, ja jsem treba delala sttanice na podruhe, a byli i lidi, kteri statnice nedali

Mě požádala v práci kolegyně, jestli bych jí nedělala konzultantku bakalářské práce, psala téma, kterým se zabývám. Když jsem jí vrátila první nástřel práce s poznámkami, opravenými hrubkami a komentářem, že bych se za to styděla už na střední, hrozně se divila, že jsem tak kritická, když její oficiální vedoucí práce jí to pochválil a jen řekl, že si všiml pár gramatických chyb (já jich opravila v průměru okolo deseti na jedné normostraně). Nakonec byla líná udělat skutečnou práci a odevzdala tu šílenou slátaninu opsanou ze čtyř knížek, slušně jsem ji požádala, ať mě vynechá a rozhodně mi neděkuje za konzultaci, protože s tímto svoje jméno spojit nemohu.
Obhájila za jedna.
Mezi personalisty v Praze už UJAK vzbuzuje zoufalství a není výjimka, že v případě velkého množství životopisů se ty s UJAKem rovnou vyřadí. Může tě to štvát a připadat nespravedlivé, ale je to realita.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
25123
21.1.15 10:44