Úklid jako práce

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Eliss99
Povídálka 13 příspěvků 03.09.18 10:33
Úklid jako práce

Dobrý den, je mi 19 let a hledám nějakou brigádku nebo přivýdělek.
Pracuji jako prodavačka v malém obchůdku.
Už nějakou chvilku hledám někoho kdo by potřeboval někoho pro domácnost na úklid, nebo hlídání a věnování popř. vaření pro děti, venčení pejsků nebo jiných mazlíčků…
prostě někdo kdo nemá moc času tohle všechno stíhat a ocenil by pomoc.. Mám malou sestřičku o kterou se takhle starám už od jejího jednoho roku.. Mám děti moc ráda a občas se dokážu chovat taky jako dítě, takže jezdit s autíčkama po koberci a dělat,,tůtů,, mi opravdu problém nedělá :lol:… Bydlím v Chomutově a moc ráda bych takto vypomáhala… Mohlo by jít o občasnou pomoc, např. budete chtít někam jít v pátek večer ven, tak mi zavoláte a já se vám doma jak o m, azlíčky tak o ratolesti postarám.. ale samozřejmě je mi 19 tudíž hlídat 17 leté vrstevníky by bylo velmi zvláštní :D o platu kolik by to bylo na hodinu by se pojednávalo o tom jaké budou požadavky.. ale samozřejmě beru ohled na finanční prostředky ostatních lidí tudíž nechci miliardy.. spíš jako přivýdělek pro sebe.. ve své práci bych mohla mít nastavené směny tak abych měla každý pátek a sobotu čas když by někdo měl chut si povyrazit nebo cokoliv.. ovšem mohla bych jen Chomutov a okolí..

Reakce:
sediza
Ukecaná baba ;) 1645 příspěvků 03.09.18 11:25

Dobrý den. Znám v Teplicích 2 rodiny, které by měly zájem o úklid. Můžete mi napsat do zprávy.

Inus75
Nováček 1 příspěvek 04.10.18 18:43
Úklid domácností Plzen

Ahoj ráda vypomůži vytíženým lidem s úklidem-vysávání ,vytírání podlah,WC +koupelna,prostě běžný úklid dle potřeby,na všem se dá domluvit při první schůzce ,jsem ID 42 let ,s téměř dospělým synem.Moc děkuji za nabídky, typy a mějte hezké dny.Ina

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Vánoční úklid: Hlavně zůstat v klidu