Úplné a totální vyčerpání

Anonymní
14.12.11 14:09

úplné a totální vyčerpání

Ahoj holky, mám 5 a 2 leté kluky, jsem na rodičovské dovolené,ale protože už jsme to finančně dál nemohli utáhnout,šla jsem částečně do práce,pracuju jako účetní,můžu pracovat i z domova,ale prakticky to není moc možné,protože nemáme pracovnu,počítač je v obýváku a není tady žádné místo,už se mi několikrát stalo,že se mi doma ztratily papíry nebo mi je mladší syn počmáral,takže práci si vyloženě domů tahat nemůžu,dělám si z domova jen kontroly,zase ale nemohu tisknout,takže je to na pytel, všichni mi slíbili hlídání a nakonec mi máma hlídá jeden den a tchýně někdy půl dne,ale dost nepravidelně, obvykle tedy musím do práce s mladším synem,což je dost horor,nebo alespoň jednou týdně přemluvit manžela,aby odpoledne hlídal děti,práce je tak na 2-2,5 dne v týdnu,pracovního,takže cca 20 hodin. Starší chodí do školky do oběda. Manžel doma víceméně s ničím nepomáhá, takže mý dny jsou :ráno vstanu,rychle se oblíknu,mažu s klukem do školky,manžel je doma a češe se v koupelně snídá,malýmu pustí televizi,pak vařím,uklízím,nakupuju,jdu s malým ven,nebo do centra, nebo jdeme do práce spolu, jednou v týdnu je tu máma a vezme si malýho a mažu do práce, v poledne jdu pro staršího syna do školky,nebo z práce musím odejít,přivézt syna mojí mámě a zase běžím do práce, odpoledne jim program dělám já,jednou týdně moje máma, s oběma jezdím na logopedii,potřebuje to ten starší,ale malého nemám kam dát,chodí se mnou i k holiči, tahají se mnou velký nákupy, chodí se mnou po návštěvách i úřadech, manžel přijde domů jak kdy,po cvičení obvykle,kolem 4+5 hodiny, v posledních 2 měsících se rozhodl,ž je s námi doma velká nuda,takže 2-3× týdně chodí kolem sedmé večer opět ven,tvrdí,že do kina a s kamarádama,fakt netuší,teď i dva víkendy vůbec nebyl doma, musela jsem sama s dětma na Mikulášskou a je to vždy horor,větší se chce bavit,malej nespal celý den a chtěl jít spát…Jsem totálně vyčerpaná, cítím se hrozně špatně,jsem