Upsání se zaměstnavateli

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Decora-dea
Povídálka 30 příspěvků 22.11.18 14:49
Upsání se zaměstnavateli

Ahojky všem.

Má někdo zkušenost s „upsáním" se zaměstnavateli?

Studuji dálkově VŠ a časově nejsem schopná se připravovat a učit, k tomu zvládat práci, kde je toho teď fakt nad hlavu a do toho všeho domácnost a soukromý život. Chodím spát po půlnoci, vstávám kolem 5 ráno…už se to nedá. Zaměstnavatel mi nabídl dohodu, kdy mi poskytne na 3 roky celkem 178 dní volna výměnou za upsání do roku 2024, kdy nemohu odejít ze zaměstnání, jinak bych mu musela proplatit to, co do mě investoval plus plat, který budu pobírat v době volna…

Je to lákavé, ale co když…??? Nikdo neví, co vše se může stát, budu muset nutně třeba hledat jinou práci, nebo v té staré to bude k nevydržení…Nebo půjdu na mateřskou a o to se mi to ještě prodlouží…

Do pondělí se musím rozhodnout.,,, :nevim:
Poradí někdo, prosím?

Moc děkuji za všechny názory, rady a zkušenosti. :hug:

Příspěvek upraven 22.11.18 v 15:09

Stránka:  1 2 3 4 Další »
Reakce:
1mila2
Zasloužilá kecalka 574 příspěvků 22.11.18 14:55

178 hodin je neco pres mesic.....prijde mi to celkem malo :lol: na to, ze bys mu za to mela prislibit 5let. Jasne, kde kdo by se na tebe vyprdnul, ale pro me by to takovy zazrak nebyl. Jak to upravuje zakon nevim, ale urco je to tam nejak popsano.

Janli
Kelišová 6804 příspěvků 22.11.18 14:57

Nešla bych do toho ani omylem. Bude z tebe mít otroka, co mu nemůže odejít a ty nevíš, co ti život přinese. Hledej jiný řešení…

ivunak
Ukecaná baba ;) 1929 příspěvků 22.11.18 14:58

Tady se těžko radí, nikdo ani ty nevíš, co bude za 6 let. Pokud chceš dostudovat VŠ a nestíháš to při zaměstnání, tak jedině chodit po brigádách místo trvalého výdělku a zaměstnání. Záleží, jak to máš finančně.
A plánuješ třeba do pěti let zakládat rodinu? Pokud ne, asi bych to riskla.

kaca35