Nezvládám to v práci

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 21.11.18 12:52
Nezvládám to v práci

Radši anonymně…
Pracuji jako recepční v jednom čtyřhvězdičkovým hotelu a nezvládám to tam. Asi mi nejvíc dělají problém jazyky, sice anglicky mluvím, ale když pak přijde nějaký host, který má problém a začne na mě mluvit rychle tak mi prostě dělá problém rozumnět. Je to trapný, chodím i na doučování ale prostě jazyky mi nikdy moc nešly. Strašně se tam bojím, když vidím jak se nějaký host blíží jsem schopná utéct na záchod a čekat až přejde do svého pokoje. Každý den mě je z toho špatně, nechci tam chodit a jsem tam celou dobu ve stresu. Nevím co mám dělat, jsou to fakt strašný nervy…

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
sarah1618
Kecalka 243 příspěvků 21.11.18 12:54

To se podda, nevzdávaj to, za půl roku ti to nebude dělat problém. Divej se na filmy, seriály atp.

lucije28
Ukecaná baba ;) 1582 příspěvků 21.11.18 12:55

Hele, žádný učený z nebe nespadl. Když nerozumíš, řekni dotyčnýmu, ať Ti to zopakuje ještě jednou a pomaleji. Hlavně kliiiiiid :mrgreen: Nenech se rozhodit. :palec:

Lucy75
Kecalka 306 příspěvků 2 inzeráty 21.11.18 12:59

no mít „sevřenou prdel“ celou pracovní dobu, to se stres brzo podepíše na zdraví a psychice.. tato pracovní pozice se zjevně k tobě nehodí, protože práce Recepční je právě o té Komunikaci.. sama jsem tak začínala a zrovna tohle mne na tom bavilo :-) asi by ti bylo líp někde v kanclu, kde budeš mluvit česky a mít v klidu svou problematiku, ve které si budeš jistější.. zkus se pomalu postupně dívat na jiné nabídky, příp. se u vás v hotelu zeptat na jinou pracovní pozici ? Chodit v nervech na každou šichtu je dlouhodobě neúnosné…

cocomoon
Kecalka 212 příspěvků 21.11.18 13:00

To já musel v minulé práci volat do do zahraničí a věř že je to mnohem náročnější než komunikace z očí do očí.