Úzkost a psychika

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 13.11.18 21:57
Úzkost a psychika

Dobrý den, možná je téma trochu mimo ale chci se zeptat, zda někdo z vás nemel podobné problémy a jestli ano, jak je řešil ???? je mi 17, od 15 mi bylo části (až 4× týdně) špatně od žaludku. Trvalo to minimálně půl rok a pak klid, a až ted se to vrátilo formou úzkosti. Sedím ve třídě a začne mi být z ničeho nic špatně, mdlo, začne mi být zima a potrebuju zvracet. Čekám na autobus a při pomyšlení že budu muset být zavřena 40min se mi dělá špatně a točí se mi hlava. Přijdu domů, lehnu si do postele a brečím. Nikdy jsem nebyla člověk co by si bral věci příliš k srdci. Antikoncepci jsem vysadila a menstruaci mam ted víc než nepravidelnou. Ted na ni čekám 34 den a stále nic. Myslíte ze za zpoždění může svým způsobem i psychika? Omlouvám se ze je to dlouhé, budu rada za vaše rady, názory a zkušenosti. Dekuji

Reakce:
Pifinka
Kecalka 480 příspěvků 14.11.18 00:24

Ahoj, menstruace je stopro z psychiky. Měla jsem ve tvým věku to samý, panická porucha. Kdyby sis o tom chtěla popovídat, napiš mi zprávu. Pa a držím palce, vím jak strašný to je. :hug:

Lada.
Závislačka 3083 příspěvků 14.11.18 13:19

Zpoždění menstruace je určitě možné v důsledku psychické zátěže.
Znám i stavy, kdy mi bylo od psychiky špatně od žaludku. Měla jsem nakonec těžké deprese. Pomohla psychoterapeutka. Pokud máš problémy, určitě se obrať na odborníka, mám s nimi jen samé dobré zkušenosti!

Makkkyna
Stálice 68 příspěvků 15.11.18 13:03

Ano, také mám s panickou poruchou zkušenosti. Mensturaci mi to také „odkládalo“.

Tereza2001
Nováček 1 příspěvek 16.11.18 07:49

@Makkkyna a jak jsi to řešila? :?

Makkkyna
Stálice 68 příspěvků 16.11.18 12:52

@Tereza2001 Teď nevím co přesně myslíš. Tu nemoc jsem řešila všemi možnými způsoby. Chodila jsem k psychiatričce k psychoterapeutovi a brala jsem AD. Tu menstruaci jsem neřešila nijak.

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 16.11.18 22:29
Úzkost

Dobrý večer, do takové diskuze píšu úplně poprvé, ale jsem už fakt vyčerpána. Od jara bojuji s psychikou, nyní mi lékařka změnila AD a 14 dní po výměně jsem byla úplně happy, teď přišel šílený propad, když mi začala menstruace. Nevím jestli to může mít souvislost nebo lék teprve nabíhá, užívám nové AD 2 týdny a to Argofan. Děkuji pokud odpoví někdo, kdo má stejnou zkušenost. Nejlépe s tímto lékem.

Makkkyna
Stálice 68 příspěvků 20.11.18 15:19
@Anonymní píše:
Dobrý večer, do takové diskuze píšu úplně poprvé, ale jsem už fakt vyčerpána. Od jara bojuji s psychikou, nyní mi lékařka změnila AD a 14 dní po výměně jsem byla úplně happy, teď přišel šílený propad, když mi začala menstruace. Nevím jestli to může mít souvislost nebo lék teprve nabíhá, užívám nové AD 2 týdny a to Argofan. Děkuji pokud odpoví někdo, kdo má stejnou zkušenost. Nejlépe s tímto lékem.

Zdravím, nemám zkušenosti s tímto lékem, ale u AD to tak zkrátka je. Chvilku to trvá než se ustálí a tělo si zvykne… Vydržte

Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 20.11.18 21:03
@Makkkyna píše:
Zdravím, nemám zkušenosti s tímto lékem, ale u AD to tak zkrátka je. Chvilku to trvá než se ustálí a tělo si zvykne… Vydržte

Dobrý večer, děkuji za reakci. AD užívám již několik let. Měla jsem 7 let Lenuxin jednu ráno a fungovala úplně v pohodě. Na jaře jsem je ze dne na den vysadila, já vím jsem kráva :zed: Ale snažíme se o miminko a nechtěla jsem je brát a cítila se úplně v pohodě a pak to do měsíce začalo. Šílené peklo. Lékařka mi Lenuxin nasadila zpátky, pak i navýšila, ale nic se nezměnilo. Říkala, že se často stává, že už nefungují, takže teď mi je změnila na Argofan. Prvních 14 dní úplně super, ale teď zase propad šílený, tak dneska mi říkala, ať je zvednu na dvě denně. Trošku se bojím, musím chodit do práce a mám náročnou a zodpovědnou práci, takže je mi někdy ještě hůř.

Makkkyna
Stálice 68 příspěvků 21.11.18 12:30

Tak to má asi pravdu… Bohužel. Dejte tomu čas, třeba to přejde nebo vám jen tyhle prášky nesedí a dostanete nové. Vysazení kvůli miminku naprosto chápu k.áva tedy rozhodně nejste, naopak. Také jsem s tím ze začátku bojovala než si to sedlo. Držím palce a kdyby cokoliv klidně napište

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Co si uvařit na Vánoce, když se snažíte zhubnout?

Pokud jste pevně rozhodnutá, že letos o Vánocích se ručička váhy nehne směrem... číst dále >

Diskuze s tatínkem Janem: O hraní i péči o nemocné dítě

Pojďte si popovídat do diskuze na eMiminu s tatínkem, který po narození... číst dále >

Články z Expres.cz

Dobrý den, prsa ven: Vnadná Štěpánová ukázala víc, než chtěla

Herečka Bára Štěpánová (59) sice filmy, v nichž hrají prim její vnady, nemá... číst dále >

Foto s Cainem, klapka! Karel Roden se objeví v Janu Žižkovi, zahraje si krále Václava IV.

Na place, kde Petr Jákl natáčí velkofilm světových parametrů Jan Žižka, se to... číst dále >

Články z Ona Dnes

Pracny, košíčky a další skvělé cukroví, které pečeme v redakci

Také letos vám přinášíme osvědčené recepty na vánoční cukroví, které se peče... číst dále >

Žena se po porodu dva týdny mazlila s předčasně narozenou mrtvou dcerou

Emma Woodhouseová musela podstoupit akutní císařský řez kvůli poškozené... číst dále >