Mám pocit, že vůbec nežiju

Anonymní
13.4.20 11:50

Vůbec nežiju

Přeji hezké pondělí,
Zjistila jsem, že ať už je karanténa nebo ne, pro mě se vůbec nic nemění a ten život je úplně stejný.
Je mi 24, jsem student a chodím na brigádu. Už je to rok, co jsem byla na interupci a od té doby se cítím taková bez života. Dřív jsem hodně věcí řešila, byla jsem energická a měla přátelé se kterými jsem se vídala. Poté se ze mě ale rádoby vytratil život. Přibližně 3/4 věcí v mém životě mi jsou ukradené, poslouchám své okolí jedním uchem dovnitř a druhým ven, začala jsem být celkem tichá a nudná. Někdy si říkám, že bych se chtěla seznámit s novými lidmi, ale vůbec nevím, jak na to. Přijde mi, že když se seznámím s někým novým a snažím se zalíbit, tak toho člověka stejně nezaujmu a kontakt skončí. Je mi to líto, ráda bych začala žít. Zjišťuji, že nemám moc na co vzpomínat ani nikoho s kým jet na výlet. Ráda bych aspoň nějakou kamarádku na psaní. Mezi moje koníčky patří knihy, seriály a jízda na kole.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
19856
13.4.20 11:58

Tak nebuď anonymní a piš tady :kytka: potrat asi s tebou taky zamával :? Co kolegové z práce? Možná by bylo fajn se nestranit. Co rodina? Udělala bych si takový rozvrh pondělí - knížka, úterý - film a víno, středa - dlouhá vana (a pořádná péče- krémování, holení, maska, pedikura),čtvrtek kamarádka na víno /pokec, víkend výlet na kole/návštěva rodiny. Život je o maličkostech ;)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
13.4.20 12:01