Vysazení antidepresiv a můj stav

Anonymní
2.11.19 15:16

Vysazeni AD a muj stav

Z 20mg Cipralexu beru jiz druhy den 10mg. Lekar mi chce dat jine leky tak do uterka mam snizit davku. Je mozne abych druhy den uz zacinala pocitovat snizeni? Byla jsem hrozne uzkostna a depresivni. Ale dnes jsem uplne vyklidnena, koukam uz tri hodiny na tv a nemam zadne depresivni ani uzkostne myslenky, to sem nezazila uz hrozne dlouho. Nejsem ani tak netrpeliva, prijdu si az moc vyklidnena. Muze to byz tou snizenou davkou nebo jsem uz fakt blazen? :roll:

  • Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
2.11.19 15:25

Ahoj, to si myslím, že tím nebude protože máš v těle již utvořenou hladinu. A myslím, že dva dny je málo. Máš asi jen dobrý den. Tak si ho užij a nezkoumej se tolika. Třeba ti už takhle bude furt ;)

  • Citovat
  • Nahlásit
Ou
15445
2.11.19 15:29

Ne - to co popisuješ fakt není efekt snížení léků, ale spíš psychika, kdy víš, že se dějou nějaké změny k tomu, aby ses cítila líp, máš naději že nové léky zaberou a podobně.

Běžná reakce na snížení antidepresiv v okamžiku, kdy mozek není v cajku je naopak zhoršení příznaků, ne zlepšení :-D a nestíhá se to takhel rychle, protože když už se jednou dosáhne hladiny v mozku (což trvá týdny, vzpomeň si na nasazování ciprelxu), tak se to pak taky podobně pomalu dostává pryč.

Ale jinak obligátní otázka - jsi v psychoterapii?

A pokud ne, tak by to asi stálo za to, ne? Když ti jen představa, že konečně dostaneš léky, co zaberou způsobí fajn sobotu.

Cílená práce s psychikou ti pak dost usnadní cestu k tomu, aby se lékdy daly vysadit úplně a ty si fungovala tak jak chceš a ne jen tak, jak ti úzkost s depresí dovolí.

držím palce

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
2.11.19 15:38

@Ou Ja mam ted za sebou hrozne obdobi kdyz jsem se malem psychicky zhroutila. A celkove tento rok je pro mne hrozny. Na psychoterapii jsem chodila ale lekarka se mi odstehovala a ja hledam nekoho jineho.
Ja kdyz si myslim ze by mohlo byt fajn, tak pak prijde myslenka ktera mi navodi uzkost s tim, ze at se moc netesim, ze to tak dlouho nevydrzi a jsem zase zpatky. Nekdy mam uz rezignujici naladu kdy si rikam ze je mi fuk co se mi v hlave zase honi, ze nejak bude.

  • Citovat
  • Nahlásit
407
2.11.19 15:56

Jestli mohu doporučit mrkni na tohle video https://m.youtube.com/watch?…

Já si tohohle pana dost oblíbila. Budeš se cítit lépe po shlédnutí ;)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
407
2.11.19 15:58

Jinak Ahoj Ou, ty jsi skvělá/lý. Koukám A vidím, že tenhle věcem dost rozumíš. Vidím tvé komentáře často v diskuzích :*

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
2.11.19 17:19

@Lucie.Kusa Podivam, dekuji.

  • Citovat
  • Nahlásit
407
3.11.19 00:10

Dívala jste se?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
3.11.19 08:58

@Lucie.Kusa Divala! A super video. Rekla bych jak kdyby vedel co ted prozivam.

  • Citovat
  • Nahlásit
407
3.11.19 09:42

Je to super terapeut škoda, že je že slovenska. Má plno videí, která jsem shledla a pomohlo mi to pochopit různé věci:) ;)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
3.11.19 09:49

@Lucie.Kusa Mam v planu se taky podivat na dalsi videa. To mate pravdu, dobrych terapeutu neni hodne.

  • Citovat
  • Nahlásit
407
3.11.19 15:20

Já bych taky chtěla začít nějakého navštěvovat:) Co takhle soukromou zprávu? Můžeme pokecat ;)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
7.11.19 10:22

Ahoj
Přidávám se do diskuze.
Někdy na jaře jsem pomalu vysadila Eliceu
Momentálně jsem se dostala do takového stavu, ze už nemůžu dal…
Mám hrozné úzkosti a K tomu i deprese.
Me obavy se týkají zdraví. Ačkoliv mám udělaná vyšetření, tak me problém trapi dal a ja se hrozně bojím
Mám i další negativní myšlenky…vše ve me vyvolává úzkost
V noci skoro nespim…respektive se budim kolem 4 a už nespim Řešila jsem to teď chvíli půlkou neurolu denně, tedy 0,25…ale to není řešení…
Anonym V

  • Citovat
  • Nahlásit
407
7.11.19 10:38

Ahoj, proč nezajdeš k doktorovi a nenecháš si napsat AD?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
407
7.11.19 10:46

Takhle bylo mě 4 měsíce jsem to vydržela. Chtěla s tím bojovat sama bez léků. Bohužel se můj stav zhoršoval. Musela jsem k doktorovi, napsal léky a je to mnohem lepší. Vždyť je nebudeme brát do konce života. :hug:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat