Rozvod - jsem bez přijmů, může mi soud odpustit poplatky?

Liii
16.4.10 10:39

Žádost o rozvod

Dobrý den,

chtěla bych podat žádost o rozvod, protože můj muž se k tomu zřejmě nedokope.
Jsme bez příjmu, máme jen alimenty, chci se zeptat zda mi soud může poplatky odpustit a jak na to..
Také kde to mám podat, zda musím dle okresu, což je dosti dál než nejbližší soud..

A v neposlední řadě výživné manželky..Zda můžu podat ještě před rozvodem a žádat i zpětně..

chtěla bych to všechno podat sama, bez právníka, dítě v péči již mám..

Děkuji za odpovědi

L

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

30303
16.4.10 11:06

Ahojky,

jsem laik,ale prosli jsme si tim,takze:

• das to k tomu soudu,kde bylo POSLEDNI SPOLECNE BYDLISTE MANZELU
  • poplatek za rozvod je tusim 1000Kč,ale nevim to zcela jiste,odpustit nevim,ale vim,ze se(teoreticky) muze chtit pulka po svem manzelovi :think:
  • na vyzivne manzelky mas narok JEN DO ROZVODU,podej to co nejdrive,nebot U TOHOTO NELZE NIC ZADAT ZPETNE,POUZE OD DATA PODANI ZADOSTI!!!!

Pokud by byla vina na jedine strane(a protistrane by vzniklaPROKAZATELNA UJMA ),lze prirknout i vyzivne TRI ROKY PO ROZVODU-ale tady je to uz zrejme na slozite dokazovani a prani spinaveho pradla… :nevim: :nevim: :nevim:

Je to myslim vse,co ses ptala.. 8-)

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
dada1511
16.4.10 11:14

Zajdi si na soc.tam kde jsi vyřizovala svěření do péče,tak ti řekne co a jak.Pokud se rozvedete dohodou,nemusíš k soudu ani chodit,žádosti najdeš na internetu..A vyřídit to sama určitě zvládneš.Poplatky ti prominou,to napíšeš žádost o prominutí poplatku a doložíš že nenáš příjem.Popř.to dají uhradit druhé straně.Jinak poplatelk je 1000kč,za podání žádosti,ten vedčinou platí strana která rozvod podává,ale jak jsem psala,to ti prominou,nebo to dají k úhradě jemu..Nic jiného se nehradí,jen pokud chceš aby rozvod proběhl bez tebe,musíš dát žádosti ověřit cca50kč.

• Nahlásit
  • Citovat
Liii
16.4.10 11:20

Holky díky..