Zamiloval jsem se do mladší

8
3.3.26 10:21

Zamiloval jsem se do mladší

Ahoj, jsem chlap a jsem tu poprvé. Potřeboval bych poradit od žen.
Pracuju jako vedoucí výroby v jedné firmě, je mi 39. Jsem single, závazky nemám. Od začátku roku je to nová mladá uklízečka z Ukrajiny. Je jí asi 24 a já se do ní postupně za ty 2 měsíce hrozně zamiloval.
Je hrozně milá, působí na mě hrozně skromně. Hodně se spolu bavíme, občas si spolu dáme i kafe. Vzájemně si vyměňujeme komplimenty.
Jak poznat, jestli o mě má zájem nebo se chová jen slušně k šéfovi?
Kdyby to bylo kdekoli jinde nebo kdyby měla za pár dní odejít, pozval bych jí na kafe přímo. Nechci se ale dostat do situace, že mě odmítne a budeme se pak spolu muset potkávat dalších x měsíců.
Děkuji.
 David

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1596
3.3.26 10:29

A je to fakt uklízečka nebo jen uklízí, protože v Česku nesehnala místo ve svém oboru? To by mě zajímalo. Jinak na tvém místě bych vůbec neřešil, co se bude dít, jestli odmítne. Ona v takovém případě stejně nejspíš odejde sama. Uklízet přece může kdekoliv.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
35871
3.3.26 10:29

A co je špatného na odmítnutí? Vždyť se pak můžete v práci bavit dál :nevim: pozvi ji normálně mimo práci a když řekne ne, tak se nic neděje. Třeba se taky bojí mit s někým z práce něco.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
141
3.3.26 10:38

Co je v domě, není pro mě.. Tím se řiď, buď profesionál.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3129
3.3.26 10:49

Jako její vedoucí nevíš přesně, kolik jí je let? Píšeš, že asi 24, ale může mít jiný věk.
Asi bych zatím trochu vyčkávala, ony ty vztahy na pracovišti nejsou ideální.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
15313
3.3.26 10:57

@David44 Odmítnutí není zas taková hrůza, normálně ji pozvi a uvidíš..

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
35996
3.3.26 10:59

Pokud je to tvoje podřízená tak si s ní nic nezačínej.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
33844
3.3.26 11:06