Jak poznám čilé živé dítě od hyperaktivního?

Anonymní
21.1.20 16:38

Živé dítě x hyperaktivita

Ahoj, už jsem zoufalá… Poněkolikáté od září mi ve školce předávali syna (3,5 roku), že je hyperaktivní, ale že oni to s nim umí a zvládají… :roll: Že je poslouchá, s tím problém není, jen neposedi…
Já s ním doma ani kdekoliv jinde problém nemám. Je sice čilouš a divočák, pobíhá (moc nechodí), ale je moc hodný, umí se podělit se starší sestrou, sám si vyhraje.
Po těchto poznámkách jsem vyhledala znaky hyperaktivity a přijde mi, že to sedí (z 10 bodů splňuje tak 12 :mrgreen: ).
Jsem od přírody plašan…
Jak poznám čilé živé dítě od hyperaktivního?
A vážně nás pak ve škole čeká masakr ohledně soustředění?… přijde mi, že dneska musí mít každý nálepku. Sedící dítě v koutě je taky na diagnózu, živé dítě taky.

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

211
21.1.20 16:52

To jestli je malej hyperaktivní nebo jenom živější správně zhodnotí jen odborník, já sama jsem učitelka v MŠ a určitě bych sama od sebe netvrdila o nějakém dítěti že je hyperaktivní. V dnešní době mi to připadá spíš jako výmluva maminek, kolikrát nemají ani diagnózu a omlouvají tím chování svého dítěte (tím nemyslím váš případ). Já bych řekla že je jenom živější. Je to asi takovej správný kluk který neposedí :) a pokud by přeci jenom byl hyperaktivní, v dnešní době nemají takové děti ve školce nebo škole zásadní problémy, na takové dítě se vytvoří IVP aby mu škola nedělala problémy.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3218
21.1.20 16:53