Změna oboru po 40, učitelka v MŠ

Anonymní
17.1.19 23:54

Změna oboru po 40, učitelství MŠ

Zdravím Vás všechny. Chtěla bych se zeptat, zda je tu někdo, komu se podařilo z úplně jiného oboru dostat např. do MŠ, nebo ZŠ a začít třeba studovat, i když už mu padla čtyřicítka. Zřejmě je to SCI-FI, tak by mě potěšilo, kdyby se někdo našel.

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
18.1.19 04:50

Ja osobne nejsem ten pripad, ale v MŠ pracuji jako ucitelka, ve skole jsem byla ve družině, a nyni dokoncuji VŠ vzdelani do MŠ… muj nazor je takovy, ze starsi kolegyne, ktere v podstate zacinaji takto „pozde“ s oborem, to maji mnohem tezsi nez my ve 20… nyni jsem tehotna a premyslim jestli se do skolky vubec potom vratim… neni to zadna sranda v dnesni dobe inkluze a rodicu, kteri jsou prece zkusenejsi nez blbá úča… práce to je moc hezká, baví mě, ale v pátek odpoledne jsem ráda že tam dva dny nemusim… asi tim ze mame letos narocnou tridu a jsem ve 14. Tydnu, ale je to mazec no, zadna sranda…

• Citovat
  • Upravit
6445
18.1.19 05:10

Znam celkem dost lidi, kteri po 40ce zmenili obor. Nebo v ramci stejneho oboru museli studovat aby u te prace mohli zustat, konkretne ve skolstvi.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
18.1.19 05:52

@Ijen zastávám názor, že je něco jiného v rámci oboru po 40 znovu studovat nez to, ze s oborem zacinam, ale mluvim pouze o skolstvi a sve zkusenosti :nevim: kazdopadne clovek ma zkouset a posouvat se nekam, tak smele do toho…

• Citovat
  • Upravit
1877
18.1.19 06:16

Já sice ještě nemám po 40.tce,ale pomalu se blíží…nu jak to napsat… několik let jsem pracovala ve zdravotnictví a teď co jsem na RD si nedovedu představit se tam hned vrátit,proto jsem se rozhodla pro jiný obor a to ve školství.V úterý podána přihláška na zkrácene studium PŘEDŠKOLNÍ a MIMOŠKOLNÍ PEDAGOGIKA tak uvidíme jak mi to půjde a zda pak seženu místo :think: :mavam:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
44197
18.1.19 07:23