Zoufalá matka

Anonymní
17.3.21 12:33

Zoufalá matka

Ahoj všem možná jsem si musela postěžovat, ale mnohem častěji doma upadám do depresí a jsem nepříjemná jak na dítě tak na manžela. Chápu, že tyto problémy asi řeší více lidí, možná potřebuji jen uchlácholit, že v tom nejsem sama. Od doby co jsem čekala dítě byl každý natěšený jak bude jezdit s kočárem atd. Po narození jsem velmi rychle vystřízlivěla, byla jsem unavená, nic jsem nestíhala, poslouchala jsem akorát chytré kecy jak co mám dělat a nedělat. Dnes jsou synovi dva roky a je to snad ještě horší. Naučila jsem se starat o domácnost, každý den mám navařeno, studuji dálkově vysokou školu, manžel chodí až po 16:00 z práce, chodím se synem každý den ven, do toho dělám úkoly do školy večer, snažím se i cvičit (každý den 45 minut) a i být dobrá manželka co se týká intimního života. Bohužel jedna babička je od nás hodinu cesty, dědeček se nezajímá (má raději alkohol a peníze strká do přítelkyně - je to jeho věc), druhá babička pohlídá velmi zřídka na 2 hodiny když nechceme brát dítě do obchodu na nákup, dědeček je zatvrzelý v tom, že když jim nikdo nehlídal, proč by to dělali oni. Malej vstane každý den 6:00-6:30 a já už prostě nemůžu. Pořád jen poslouchám od známých jak jinde fungují i prarodiče - jaký mají sami od sebe zájem a já pak slzy v očích, že u nás se nic takového neděje. Nedej bože, když jsem třeba nešla jeden den ven, to se pak babička pídí po tom proč tohle a tamhleto ale pomoc prakticky žádná.

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1326
17.3.21 12:35

Paní na hlidani? Přerušit studium? Proč každý den cvičit?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
53518
17.3.21 12:36
@Anonymní píše: