Zpocená paní učitelka?

Anonymní
5.11.15 18:03

Zpocená paní učitelka?

Zdravím vás :mavam:
Mám na vás takovou otázku. Vadilo by vám z pozice rodičů, kdyby učitelka vašeho dítěte běhala a vracela se do školy mokrá a zpocená? Možná je to blbý dotaz, ale prostě nad tím pořád dumám :*
Jsem učitelka na základní škole, konkrétně na prvním stupni. Pravidelně běhám a občas, vzhledem k nedostatku času, běžím z domu do práce. Někdy také běhám, když mám volnou hodinu. Prostě si místo 45 minut, které můžu strávit sezením na židli v kabinetě, raději jdu zaběhat. Dnes jsem si šla zase zaběhat a přišla jsem trošku zadýchaná. O malé přestávce jsem se stačila převléct, ale vlasy jsem měla pořád mokré.
Jedna kolegyně mi řekla, že bych v takovém stavu chodit do školy mezi žáky a kolegy neměla, protože prý to vadí oběma stranám :nevim: Ztrácím tak prý autoritu před dětmi, protože mě vidí nevzhledně upravenou(v civilu jsem myslím pěkná a snažím se oblékat hezky)a doma to prý budou vykládat. A co si o mně pomyslí rodiče, to snad ani nechci vědět. Kolegyním to prý vadí také, ale jen se mi to bojí říci.
Děkuji za váš názor, jsem na něj zvědavá.
Ještě dodám, že se to stává tak 1/14 dní, většinou chodím běhat po vyučování nebo večer.

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Nafrněná
5.11.15 18:06

No mi to přijde taky divné, ale tak zas tak moc bych to neřešila… pokud fakt nefuníš jak prasátko celou hodinu :lol:

• Citovat
  • Upravit
34473
5.11.15 18:06

Vadit by to mělo hlavně tobě, navíc pokud ti kulantně bylo řečeno, že to vadí i kolegům (asi spolu sdílíte nějako sborovnu či co) tak nevím nad čím přemýšlýš. Souhlasím s tvou kolegyní.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2128
5.11.15 18:07

Tak pokud nečpíš potem a neobtěžuješ tím puchem okolí, tak nevidím absolutně žádný problém :kytka:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Hanka1