2x do měsíce neschopenka

252
12.3.21 12:06

2x do měsíce neschopenka

Ahoj :oops: jsem z toho špatná od 21.2 do 3.3 jsem byla na neschopence kvůli covidu. 4dny jsem byla v praci a úterý odpoledne mě začal pálit jazyk a měla jsem horečku. Volala jsem lékaři. Přijela jsem k němu napsal neschopenku a já si u uvědomila že si můžu vzít ocr na dítě ale pozdě :( nikdy jsem nijak extra nenarodila :( ( po mateřské jsem v praci skoro 4 roky :(

Příspěvek upraven 07.04.21 v 20:59

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
30975
12.3.21 12:07
@JitaPitterova píše:
Ahoj :oops: jsem z toho špatná od 21.2 do 3.3 jsem byla na neschopence kvůli covidu. 4dny jsem byla v praci a úterý odpoledne mě začal pálit jazyk a měla jsem horečku. Volala jsem lékaři. Přijela jsem k němu napsal neschopenku a já si u uvědomila že si můžu vzít ocr na dítě ale pozdě :( nikdy jsem nijak extra nenarodila :( trochu se bojím že mě po tomhle vyhodí :( po mateřské jsem v praci skoro 4 roky :( :oops:je mi z toho na nic :( připadám si jak simulant po 4 dnech v praci :( :,(

Nebláznila bych. V pandemii se s tím snad počítá, že lidé budou nemocní.
Vyhazují se simulanti :nevim:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1230
12.3.21 12:17

Já si myslím, že zaměstnavatel víc pochopí tu neschopenku, protože tu jen tak doktor každému nevystavo. Zato to OČR si teď může vzít prakticky každý.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
252
12.3.21 12:19

@Nicole 1234 to jo ale ocr platí stát :(

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1048
12.3.21 12:21
@JitaPitterova píše:

Myslíš, že stát je bezedná nádoba? Jsi nemocná a to je na neschopenku.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
7524
12.3.21 12:22

Zase? Hele to je riziko zaměstnávání lidi, s tím musí každý zamestnavatel počítat. Až za nás budou pracovat roboti tak budou mít po starostech.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
12.3.21 12:30

@JancaS84 to máš asi pravdu :( 8o

• Citovat
  • Nahlásit
13177
12.3.21 12:35

@JitaPitterova