5tt :o)

15883
10.8.07 00:46

5tt :o)

Ahoj holky,
jsem tady ještě nováček :D , tak doufám, že mi to půjde :roll:
Jsem na začátku těhotenství…v pátém týdnu a chtěla bych se vás optat na…no, nevím, jak to popsat :oops: …takové jakoby tlaky v podbřišku.
Radši se chci zeptat, jestli to nenaznačuje něco nekalého??
Děkuji za odpovědi… :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
16743
10.8.07 08:16

Ahoj, neboj, to je normální. Já měla na začátku těhu celou dobu pocit jako před MS, takže jsem tomu ani nevěnovala pozornost a jen jsem čekala kdy už to dostanu :wink:
Je to prý roztahování dělohy mi řekl doktor… :wink: Takže klid…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2263
10.8.07 14:03

Opravdu nemusíš mít strach, tlaky v podbřišku nebo i píchání je normální průběh těhu. Kdyby jsi dostala křeče, tak to by mohlo znamenat něco špatného, ale tím se nezatěžuj není to tvůj případ!

Šťastné těhu!!! Kati

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
15883
10.8.07 15:59

Díky holky :D To jste mě ulklidnily!!! :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
197
25.11.11 16:09

Ahuj holky, jsem v 5tt a chci se zeptat kdy se objednat k Dr? minulej měsíc sem měla samovolná p. a tak se nechci zas zbytečně těšit…poradte :think:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
57
25.11.11 18:03

Ahojky, já bych řekla, že už se můžeš objednat, podle toho co jsem všude vykoukala má většina holek první fotku z ultrazvuku z 5tt. Jsem taky čerstvá těhu a jdu k doktorovi příští týden :) tak ať ti to tentokrát dopadne dobře

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
197
28.11.11 07:57
muffiiiny píše:
Ahojky, já bych řekla, že už se můžeš objednat, podle toho co jsem všude vykoukala má většina holek první fotku z ultrazvuku z 5tt. Jsem taky čerstvá těhu a jdu k doktorovi příští týden :) tak ať ti to tentokrát dopadne dobře

Děkuju moc jdu ve středu, tak se uvidí :) jsem zvědavá jak bláááázen :) :srdce:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
55
21.4.15 14:10