Amatér - zrcadlovka

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
27.8.15 16:34

amatér - zrcadlovka

Ahojky…
Přemýšlím o koupi zrcadlovky, jsem úplný amatér. líbí se mi Nikon D5200,D3300 a D3300 který je nejlepší a jaký objekvit? Díky za rady a názory :)

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1220
27.8.15 16:36

To záleží dost na tom, co budeš chtít taky fotit :) Ale pokud se budeš teprve učit, tak Nikony nemají špatné ty základní setové objektivy a ty na naučení podle mě bohatě stačí. Pak uvidíš…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
327
27.8.15 16:44
@Anonymní píše:
Ahojky…
Přemýšlím o koupi zrcadlovky, jsem úplný amatér. líbí se mi Nikon D5200,D3300 a D3300 který je nejlepší a jaký objekvit? Díky za rady a názory :)

Pěkný je Pentax. Dobrý je podívat se ke Škodovi , jestli tam nemá v bazaru něco zajímavého. Případně se podaradit v tomto obchodě.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
27.8.15 16:48

@janeshort Tak tam bych zrovna nechodila. Ceny tam mají dost přemrštěný a snaží se prodat to co se jim zrovna válí na krámě

• Citovat
  • Upravit
412
27.8.15 17:12

Tak představovala bych si časem vše :-)
Ale zatím děti v přirozenem prostředí-momentky :D A moje malá ráda pozuje tak bych se učila na ní :mrgreen:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1126
27.8.15 18:06

Ja jako zacatecnik mam nikon D3200 a zatím spokojenost, mam ten zakl. objektiv 18-55 mm a zatím stačí. Ono focení není ani moc o přístroji jako o sikovnosti fotografa :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
327
27.8.15 20:54
@Anonymní píše:
@janeshort Tak tam bych zrovna nechodila. Ceny tam mají dost přemrštěný a snaží se prodat to co se jim zrovna válí na krámě

Někdy to je o štěstí, že je v bazaru zajímavý kousek za slušnou cenu.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Právní poradna pro odškodnění a náhradu škody