Antikoncepce, máte s ní někdo problémy?

  • Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
46
18.10.21 13:40

Antikoncepce, máte s ní někdo problémy?

Ahoj holky, mám otázečku, začala jsem poprvé od porodu malého brát antikoncepci a začaly mi padat vlasy a poměrně velké akné se mi tvoří na krku… nemáte s tím někdo zkušenosti?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
89
19.10.21 13:22

Já po ní měla skoro každý den bolest hlavy a časté migrény. Takže to určitě možné je. Někdy pomůže změnit značku ale u mě třeba ne. Prostě se chráníme jinak. :nevim:

Edit: Ale teda musím dodat, že padání vlasů po porodu je normální a zase časem dorostou. Možná je to jen shoda okolností.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat