Bílý jogurt - kdy začít?

68
26.1.10 10:42

Bílý jogurt

Ahoj,

chtěla jsem jen zeptat, kdy jste začali dávat bílý jogurt?? A jakou značku?? Já nejsem odborník, ale kravské mléko se nesmí dávat do roka, tak nevím jak je to s tou kravskou bílkovinou u jogurtů :oops: ů…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
15674
26.1.10 10:46

My jsme začali asi na 7-8 měsících a doktorka radila jedině Activii nebo Holandii. A bylo to víceméně jediné, co Anežka jedla krom MM. Jinak vše odmítala. Díky jogurtům pak začala jíst zeleninu, maso, rybu (všechno nejdřív s jogurtem). Samozřejmě jsme začínali zeleninou jak se má, ale toho moc nesnědla, dokud jsme nepřidali jogurt. Dodneška jí vlastně jen bílý jogurt Activia, ostatní nechce (asi ty ovocné), protože ji nechutnají. Takže za mě Activia.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
35330
26.1.10 10:47

Ja davam od 8 mesicu. Hollandii, Max chocensky, Madetu ve sklenicce. Jen bily, zatim zaciname, takze jen trochu… bez problemu…
MMCH, umela mleka jsou taky z kravskeho mleka, byt upravena…
Starsi jsem davala stejne, mohla jich snist litry, vetsinou mela jen Hollandii…bilou a to dodnes… obcas uz to ale prolozi Kostikem…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
44198
26.1.10 10:52

Já dávám od 8 měsíců,Activii..

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
781
26.1.10 10:56

Od 8 měsíců, Hollandii nebo biojogurt.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
12978
26.1.10 11:15

mě v poradně řekli, že kolem 9 m a nelépe Nestlé ( ty malé kalíšky - deserty??), do kterých se mi teda nechce a raději koupím jak říkají holky, activii, holandii a pod.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
65396
26.1.10 11:42

Taky tak-od 8 měsíce…activia,holandia…ty mu jedou

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Kathula
26.1.10 11:46

Taky jsme zacli po 8 mesici - aktivii, neslazenou - vetsinou s trochou presnidavky.

• Citovat
  • Upravit
50725
26.1.10 11:58