bolesti po uiu

15
12.6.05 15:24

bolesti po uiu

Holky chci se zeptat-31.5 jsem podstoupila iui a od té doby mě pobolívá břicho.MS bych měla dostat 16.6.Před dvěma dny mě bolela ještě navíc prsa/teď už míň/ a chodím častěji na toaletu, občas se mi i točí hlava a houpe se mi žaludek.Měla jste některá takovéto stavy?Hlavně ten tlak v bříchu, to se mi běžně nestává.Já jsem na iui byla poprvé, tak nevím.A ani BT jsem si nikdy neměřila.Až teď, když se tomuto problému víc věnuji jsem se včera a dnes změřila poprvé a měla jsem 37.1, ale to je mi k ničemu, když ani nevím kolik jsem měla předtím.Děkuji za vaše názory.Jsem nováček a ještě toho moc nevím, přišla jsem k tomu jak slepec k houslím :D

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
377
12.6.05 15:55

Ahoj Dodo ,
podle příznaků, které popisuješ to vypadá velice nadějně na těhotenství. S IUI zkušenost sice nemám, já jsem jen podstoupila horm. stimulaci (Clomhexal) a chodila na folikulometrii, snažení jsme měli načasované v době OVU. BT jsem si též nikdy neměřila, po OVU sem chodila častěji na WC, podbřišek jako balon před MS a totálně ospalá. Vůbec mi netrklo, že bych mohla být těhu, nějak sem v to už vůbec nedoufala. V době MS jsem měla pouze špinění, bylo mi horko, teplotu 37.2, myslela jsem, že je to chřipka :roll: , ale po testíku velikánské překvápko s // :D . Takže přeji hodně trpělivosti, štěstíčka a vytoužené těhotenství se šťastným koncem.
Dolfinka

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
15
12.6.05 17:05

DoDo