Cena jídelníčku Michala Totha

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

janča.d001
Nováček 4 příspěvky 13.12.16 22:07
Cena jídelníčku Michala Totha

Ahoj holky,

prosím, nezná některá z Vás cenu jídelníčku, který sestavuje Michal.? Dále bych se chtěla zeptat, jestli k jídelníčku patří i tréninkový plán, nebo jestli si ho musím shánět někde zvlášť. Výsledky jeho práce mě nadchly, ale studuji, tak bych potom nerada nějak vysvětlovala, že si to nemůžu dovolit… :D

Moc děkuji za odpověď.! :))

Reakce:

yasmine5
Ukecaná baba ;) 1266 příspěvků 13.12.16 22:20

Ja ho mela za 800, ted uz je asi za 1000? Nevim jiste.. Treninkovy plan nedela, jen vyzivu :)

Danuda
Zasloužilá kecalka 522 příspěvků 13.12.16 23:00

Ma ted nový ceník tuším 1400 kc trénink je jenom doporučení :mrgreen:

MaminkaBerenika
Kecalka 110 příspěvků 14.12.16 08:50

Jidelnicek za 1450, ale pokud ho budes dodrzovat, mela bys investovat i do suplementu a cetla jsem, ze mesicne vyjdou na 4000 a to uz je pecka. Cena me odrazuj, ale vysledky ma.

Jarka K
Závislačka 4006 příspěvků 14.12.16 11:19

@MaminkaBerenika jde to i bez suplementů… :mavam:
@janča.d001
jídelníček nevím, kolik teď stojí.
Cvičení si musíš pořešit sama. Doporučuji přidat posilovnu a běhání :mrgreen: :pankac:

janča.d001
Nováček 4 příspěvky 18.12.16 00:36

Dobře, děvčata, moc děkuji..!! :* :srdce:

Lasiodora
Povídálka 26 příspěvků 18.12.16 00:39

Kolem tisícovky, ale určitě za to stojí.

janča.d001
Nováček 4 příspěvky 18.12.16 00:43
@Lasiodora píše:
Kolem tisícovky, ale určitě za to stojí.

právě nad tím hooodně přemýšlím, nechávala jsem si jídelníček už jednou dělat, ale po zhruba 2 měsících se jídla z něj přejedla.. a už jsem měla nechuť cokoli z pomocí jídelníčku vařit nebo jíst. Viděla jsem od něj pár výsledků a jsou k neuvěření. 8o

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Nádherná proměna: Kuchyně se díky odborníkům stala skutečným srdcem domova