Reklama

Chemie bez vysoké školy

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Dann1
Nováček 8 příspěvků 02.03.17 08:43
Chemie bez vysoké školy

Ahoj, je tu prosím někdo, kdo pracuje jako laborant nebo má známého v chemickém průmyslu na nějaké takové pozici? Snažím se zjistit, jestli se dá najít práce v oboru i bez VŠ a přitom nezit od výplaty k výplatě :( Mám vystudovanou chemickou průmyslovku, teď jsem v prváku na VŠ, jenže to vůbec nezvládám, každý den probrečím.. je to hrozný nátlak, doma mi říkají že když školu nezvládnu tak se nic neděje, ve škole zase ze všech stran poslouchám, jak je vysoká pro život důležitá.. Budu vděčná za jakoukoliv zkušenost či radu

Stránka:  1 2 3 Další »

Reklama

Reakce:

Tarinka
Echt Kelišová 8194 příspěvků 1 inzerát 02.03.17 08:46

Proste do ty skoly chod a res to, az kdyz te vyhodeji. Ono pristi rok uz to bude zas jiny, to je takovej prvackej stres jenom :hug:

Dann1
Nováček 8 příspěvků 02.03.17 09:10

@Tarinka no můj problém je i v tom, že nevím jestli vůbec má cenu v tom pokračovat, protože na Ing jít nechci a Bc mi vlastně k ničemu moc nepomůže, jelikož na drtivé většině pozic se za VŠ vzdělání považuje Ing./Mgr. :nevim:

Malaga
Generální žvanilka 24403 příspěvků 02.03.17 09:13

@Dann1 pořád je jednodušší si v budoucnu dodělat 2 roky magisterského než nemít nic…nehledě na to, že jsi v prváku, to se může změnit a na toho magistra si třeba budeš moci vybrat něco, co ti sedne víc…

bublinek
Závislačka 4963 příspěvků 02.03.17 09:32

Taky mám střední chemickou. Spolužačky pracují jako laborantky. Není problém.

bublinek
Závislačka 4963 příspěvků 02.03.17 09:35
@Dann1 píše:
@Tarinka no můj problém je i v tom, že nevím jestli vůbec má cenu v tom pokračovat, protože na Ing jít nechci a Bc mi vlastně k ničemu moc nepomůže, jelikož na drtivé většině pozic se za VŠ vzdělání považuje Ing./Mgr. :nevim: