Chování doktora: Líbila jsem se mu?

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Lalina800
24.3.26 16:34

Chování doktora

Ahoj, chtěla bych znát váš názor na jednu situaci z nemocnice, protože si nejsem jistá, jestli si to jen nepřibarvuju.

Když mě přijímal doktor, ptal se mě, jestli studuju nebo pracuju, to bylo ok ale pak se zeptal jestli jsem ostýchavá, což jsem napřed nechápala no a na to mi řek že by mě prohlédl, i když mi přišlo, že to nebylo úplně potřeba, protože mě vyšetřil jiný doktor ( šla jsem tam s močákem) takže jsem se tvářila jakože ne, bylo by mi to trapné, jednak to nebylo potřeba a hlavně to byl prostě mladý doktor 26 let, který SŠ mi fakt libil. Zajímavé je, že u ostatních žen, co byly se mnou na pokoji, se na takové věci neptal a ani je nechtěl vyšetřovat.

Pak ještě přišel na pokoj kvůli papírům, ale koukal se na mě mezi dveřmi, což mi přišlo zvláštní.

Měla jsem z toho pocit, že se mu možná líbím, jsme od sebe asi 4 roky. Našla jsem si ho pak na Instagramu a poslala žádost, ale nepotvrdil. Nepotvrdil ani kamarádku, které ho pro mě chtěla začít sledovat protože má soukromý profil.

Jak to na vás působí? Myslíte, že jsem si to jen nějak zidealizovala, nebo to jeho chování nebylo úplně normální? I když jsem to řekla holkám na pokoji nebo rodině, tak jim to přišlo taky jako kdybych se mu líbila. 😃 nebo jsem prostě naivka, nevím.

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
33129
24.3.26 16:43
@Lalina800 píše: Více

Těžko říct, jestli bylo vyšetření potřeba ví nejlépe on sám. Že ho ale hned začneš nahánět na soc sítích je trapas teda. To musíš hned posílat žádost?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3115
24.3.26 16:50

Tak ak to bolo trapne tak ho asi nepotrebujes sledovat a ak sa ti to pacilo tak si mu mala hned povedat ze si prajes pokracovat nie?

Dnes sa tu fakt zase urodila obrovska zbierka prejavov inteligencie nezneho pohlavia…

• načítám...
  • Citovat