Chováte někdo slepice?

Attila8
19.8.15 11:48

chováte někdo slepice?

Hezký den, možná mě sprdnete co sem tahám slípky, ale já nevím kde se zeptat :think: rovnou píšu jsem úplný začátečník, slepici jsem dřív viděla max u sousedů přes plot!!ale i tak mě prosím neurážejte, nenadávejte mi atd, díky, jen mi prosím poraďte, co byste udělali v mém případě. Před třemi týdny jsem si dovezla tři slepice z takových těch velkochovů jak je tam mají ve velké hale, koupila jsem si jednu sussex, jednu modrou a jednu kropenatou. Uběhlo 14 dní a přijela k nám pojízdná prodejna, protože jsme se shodli že tři jsou přeci jen málo, koupili jsme si ještě dvě jednu leghornku (ta už snáší :) ) a druhou vlašku koroptví. No a hned první den ta sussex napadla tu vlašku a šla jí přímo po hlavě, říkala jsem si že si na sebe zvyknou, ale bylo mi jí líto, tak jsem ve výběhu udělala ze šprušlí takový plot kam si může ta vlaška zalézt a ostatní na ni nemůžou, jsou to proti ní krocani, takže se mezi šprušlemi neprotáhnou…dávám ji zvlášť jídlo a vodu, no ale na druhý den se k té sussex přidala ještě ta modrá a obě stojí u plotku a čekaj jak se přiblíží ta vlaška aby ji žďobly!! :pocitac: výběh mají velký cca 12 m dlouhý a někde metr a půl až dva metry široký, ale hromadu hodin tráví u nás na zahradě, takže si myslím že místa mají dost, na noc si všechny zalezou do kurníku i ta vlaška ale ráno jak vylezou honba začíná :roll: pozorovala jsem je a ta sussex ráda nabíhá i na ostatní, ale nic si z ní nedělaj tak je nechá být a ta modrá je její pravá ruka…co byste dělali? Mám ještě počkat? už to takhle jde týden. Nebo mám klepnout tu vlašku? Nebo ty dvě zákeřnice? leghornka s kropenkou nic neřeší, jsou to hodné nekonfliktní pipky.

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

19.8.15 11:51

@Attila8 nekdo si rekne ze jsem kruta ale zkus ty utocne skropit studenou vodou az zacnou utocit.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Attila8
19.8.15 11:52