Chytré hodinky dilema ????

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
106
17.10.21 23:21

Chytré hodinky dilema ????

Dobrý večer, prosím o radu zkušenější. Chtěla bych si pořídit chytré hodinky. Spíš jsem chtěla hlavně kvůli krokoměry, takže spíš i náramek by stačil. Jeden jsem kdysi měla, ale nevyhovovalo mi vytahování z pásku. Takže lépe hodinky. Ne drahé. Všimla jsem si, že ty lepší dovedou přehrát SMS nebo ukázat hovor. Jde přes ně i telefonovat? Je důležitá vzdálenost hodinek od mobilu? :think: Nikde jsem se nedocetla s nejsem takový technický odborník, tak se omlouvám, za hloupý dotaz. Podle. recenzi se mi líbí Huawei watch fit. Máte zkušenost? Děkuji 8)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
44
17.10.21 23:39

Ahoj, těžko říct co je pro vás drahé :) Já mám Apple Watch s5 a jsem naprosto spokojená. Jdou ale jen na iPhone.
Volám přes ně, odepisuji na sms, Instagram, fb a vlastně na nich uděláte všechno co na telefonu :) Když vám někdo volá, nebo píše a mate telefon hozený někde v kabelce a máte třeba plné ruce, tak si to vyřešíte přes hodinky. :pankac: Před tím jsem měla jiné, ale ty vůbec nevěřili správně kroky a celkově nic moc. :)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
336
18.10.21 04:35

Hodinky se sparuji pred bluetooth s telefonem. Jestli vase hodinky maji tu funkci, tak vam ukazou zpravu nebo kdo vam telefonuje. Kdyz jdu ven treba behat ven bez telefonu, tak si zapnu funkci beh, kde se mi pocita km, cas, atd. Funkce se mi ulozi po ukonceni. A kdyz se vratim domu, tak se mi data prenesou hned do telefonu. Samozrejme hodinky cely den meri pocet kroku a ovladaji dalsi funkce. Pokud je chcete na sport, tak je lepsi mit hodinky s tlacitky nez ovladani pres displej.
Co se tyka vyberu mas dve moznosti, bud sportovni hodinky s aplikaci chytrych hodinek a nebo chytre hodinky s aplikaci sportu.