Clostilbegyt - zkušenosti a nežádnoucí účinky

2451
14.2.11 23:03

Clostík - váš názor

Ahoj holky, mám cykly 40 - 50 dní, po hormonálním profilu předepsán clostylbegit, 2×1 od 3. dne cyklu. Četla jsem i jiné diskuze a nenašla odpověď - jaké se na Vás podepsaly nežádoucí účinky, zvracely jste, byly skoro slepé, měly závratě atd? Braly jste současně s clostíkem i jiné léky? Díky za info :palec:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
17359
14.2.11 23:09

brala som len jednu tbl, dva dni ma bolela hlava, potom uz pohoda.

viac mi vadilo, ze mi znizil sliznicu maternice, co defacto znemoznilo uhniezdenie vajicka.

s clostilom by sa mal brat nejaky progesteron.

inak to nie je nic strasne, ale keby Ti nesadol tak je aj prirodna nahrada clostilu- rovnaky efekt, ale ziadne neziaduce ucinky :-D

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2451
14.2.11 23:12

no mně jde o to že pracuju jako řidička z povolání, a nedovedu si představit tyhle nežádoucí účinky za jízdy, kdy mám šílenou zodpovědnost za lidi :roll: tak teď nevím, můj dr mi nic víc k němu nenapsal, začnu ho brát teď ve středu, a už v pondělí mu mám volat abychom se dohodli na utz, tak třeba ještě něco napíše…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
7569
14.2.11 23:57

Brala jsem pouze Clostík a vůbec žádné vedlejší účinky jsem neměla.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2451
15.2.11 00:12

no tak to jsem docela ráda, díky :palec:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
14046
15.2.11 09:22
Lenka512 píše:
Brala jsem pouze Clostík a vůbec žádné vedlejší účinky jsem neměla.

pripojuji se a to jsem citlivka

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
16492
15.2.11 09:24

Mi po clostíku taky nic nebylo :-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
17657
15.2.11 09:25

mám za sebou 6 cyklů s clostíkem a kromě bolesti břicha jsem neměla žádné potíže a ty bolesti byly jen krátce a nic hroznýho

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2058
15.2.11 09:34