Concor a Raynaudův syndrom

31
8.1.15 13:38

Concor a Raynaudův syndrom

Zdravím :mavam: dnes jsem dostala předepsaný Concor. V příbalovém letáku je psáno, že se nesmí užívat pokud trpím Raynaudovým syndromem, což bohužel trpím. Volala jsem tedy lékaři a ten mi sdělil, že pacientům doporučuje nečíst příbalové letáky 8o, že je tam psáno tolik věcí… Do braní léků mě prý nutit nemůže, ale nemělo by to působit velké problémy. Na internetu jsem četla jen jednu zkušenost, že se Raynaud „pouze“ zhoršil. Máte někdo prosím nějakou takovou zkušenost? Děkuji

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
9748
8.1.15 13:49

@Quatschka
Můžete prozdradit indikaci k léku Concor™, který je svým složením kardioselektivní beta-blokátor bez vnitřní sympatomimetické aktivity bisoprolol (podobně jako metoprolol, atenolol, betaxolol). :kytka:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
31
8.1.15 14:11

Moc Vám děkuji za odpověď, předepsán mi byl Concor 5mg na dva měsíce zkušebně. Mám nízký tlak (dnes 110/75) a vysoký tep, občas pociťuji bušení, ale není to opravdu moc často. Jsem celkem mladá a prsty bych si ráda udržela :) Proto bych ráda věděla do jaké míry to může zhoršit Raynauda. Z hlediska revmatologie jsem pouze pod preventivním dohledem bez léčení, protože u mě ještě žádné revmatologické onemocnění nebylo prokázáno.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6437
8.1.15 14:12

@Doctus nejsem vědma, ale tipla bych buď palpitace nebo sinusová tachykardie..což jsou asi nejčastější indikace u mladých žen..

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
9748
8.1.15 14:17

@Quatschka