Dálkové studium a úřad práce

3626
5.4.17 09:29

Dálkové studium a úřad práce

Ahoj, chtěla jsem se prosím vás zeptat:
Jsem momentálně na úřadu práce a ráda bych šla dálkově studovat.Mohu studovat a přitom být na úřadu práce, když nemám zaměstnání? Nebo jak to je? Moc děkuju za rady.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

411
5.4.17 09:39

Ano je to možné. Úřad práce právě pro lidi co dálkove studuji tohle podporuje. Protože to znamená pro člověka, že může třeba jenom hledat občas nějakou brigádu. A ne pracovní úvazek na 8hod právě kvůli škole. A pokud tzv. Student nema ani brigádu neměl by si z čeho platit pojištění, proto je veden na úřadu práce a oni ho za něj platí

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
411
5.4.17 09:40

Stačí si jen vyzvednout na škole potvrzení o tomto studiu a donést ho na příslušný úřad práce

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5.4.17 09:43
@Bizky píše:
Ano je to možné. Úřad práce právě pro lidi co dálkove studuji tohle podporuje. Protože to znamená pro člověka, že může třeba jenom hledat občas nějakou brigádu. A ne pracovní úvazek na 8hod právě kvůli škole. A pokud tzv. Student nema ani brigádu neměl by si z čeho platit pojištění, proto je veden na úřadu práce a oni ho za něj platí

Nemyslím si, že toto je ideální řešení pro dálkové studium, které je většinou pátek + víkend.
U toho zkrácený úvazek vpohodě lze (20-30 hodin týdně).

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
411
5.4.17 09:47

@zvidavajanca neříkám že je to ideální řešení. Ale autorka dotazu se neptala, zda je to blby nebo dobrý nápad. Jen zda je to možné. to už je myslím každého věc, jestli si najde něco na zkrácený úvazek

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3626
5.4.17 09:48
@zvidavajanca píše:
Nemyslím si, že toto je ideální řešení pro dálkové studium, které je většinou pátek + víkend.

JJ, to je nejlepší, ale bohužel momentálně práci nemám a tak se právě ptám jak je to.
Děkuju moc za odpovědi

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5100
5.4.17 09:49