Daňový přeplatek

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 15.04.19 12:33
dańový přeplatek

Ahoj holky, chtěla jsem se zeptat jak to je. V roce 2018 jsem byla ve škole cca půl roku, pak na úřadu práce, pak v zaměstnání a opět znovu na úřadu a teď už třičtvrtě roku pracuji ve stejném zaměstnání kde jsem podávala dańové přiznání ke konci března mému zaměstnavateli/účetní.
Příteloví přeplatky z daní už dávno přišli, a mě ještě nic.
Volala jsem účetní a ta mi řekla že jí přijde divný že mi ještě nic nepřišlo, holky já se v tom moc nevyznám tak nevím :nevim: :nevim:, jestli mi vůbec něco přijde??
Budu ráda za nějakou radu či zkušenost :) Děkuji :srdce:

Reakce:
ivašot.
Echt Kelišová 7892 příspěvků 15.04.19 12:43
@Anonymní píše:
Ahoj holky, chtěla jsem se zeptat jak to je. V roce 2018 jsem byla ve škole cca půl roku, pak na úřadu práce, pak v zaměstnání a opět znovu na úřadu a teď už třičtvrtě roku pracuji ve stejném zaměstnání kde jsem podávala dańové přiznání ke konci března mému zaměstnavateli/účetní.
Volala jsem účetní a ta mi řekla že jí přijde divný že mi ještě nic nepřišlo, holky já se v tom moc nevyznám tak nevím :nevim: :nevim:, jestli mi vůbec něco přijde??
Budu ráda za nějakou radu či zkušenost :) Děkuji :srdce:

Podávala si daňové přiznání nebo si žádala o roční zúčtování záloh na daň u svého zaměstnavatele?

barborahavlova115
Povídálka 21 příspěvků 15.04.19 12:47

Roční zúčtování záloh :?

barborahavlova115
Povídálka 21 příspěvků 15.04.19 12:48
Jitul.kaaa9
Ukecaná baba ;) 2112 příspěvků 15.04.19 12:51
@barborahavlova115 píše:
Roční zúčtování záloh :?

To by měl poslat tedy zaměstnavatel, ne? Koukala jsi na výplatní pásku?

barborahavlova115
Povídálka 21 příspěvků 15.04.19 12:52

@Jitul.kaaa9 nám posílají výplatní pásku až o týden později :( ale zítra mi bude volat účetní že na to mrkne.. ale nevím nevím

Jitul.kaaa9