Reklama

Deprese, úzkosti

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 16.09.18 13:08
Deprese, úzkosti

Zdravím, už od června trpím depresemi a úzkostmi, pročítala jsem mnoho diskuzí, ale už jsem z toho unavená, tak se vás chci zeptat: Co vám pomohlo za konkrétní léčbu nebo za antidepresiva? Beru Mirtazapin na spaní (pomáha) a Eliceu (nepomáhá), možná mi deprese a úzkosti mohlo způsobit i vysazení léků na chronickou bolest, co byly bez účinku (byly hodně návykové, trpěla jsem syndromem z vysazení a od té doby se to nesrovnalo). Cítím, že už to nejsem já, každý den jen přežívám, nic si neužívám, přestaly mě bavit koníčky, pořád musím přemýšlet nad špatnými věcmi, smyslem života, někdy ukončením života.. Přitom mi v životě nic moc nechybí, studuju, mám přítele.. Chci to být zase já, ne se utápět v depresích a trpět úzkostmi, mám ještě sílu tu být, ale pomalu mi dochází, ten stav mě vyčerpává, takže budu moc ráda, za každou vaší užitečnou radu a životní zkušenost, prosím a moc děkuji :hug:

Reklama

Reakce:

Zvonilka83
Povídálka 12 příspěvků 16.09.18 16:06

Ahoj, léčba mi nepomohla úplně, ale pomohla. Jsou dlouhé dny a týdny, kdy je vše dobré. Pak na mě přijde takový stav, že si sahám na život. Chodím jen k psychiatrovi pro léky. Ale probírá se mnou i mé problémy. Určitě se mi život zlepšil díky lékům. Jsem ale flákač, poctivě beru jen ty hlavní ráno a večer Sehrtralin. Mám ještě ráno prothiaden 75mg a večer 75 mg qutapin mylan. Tohle neberu pořád.
Připadalo mi taky, že mi Sehrtralin také nepomáhá, ale když jsem to konzultovala doma se členy rodiny a zamyslela se co bylo před. Tak mi pomohl.
Bohužel, stavy velké úzkosti a deprese se občas přihlásí.

Bonnie83
Povídálka 40 příspěvků 16.09.18 16:59