Dnešní Jak se staví sen?

2041
30.6.13 18:50

Ahoj, viděl dnes někdo Jak se staví sen? Mě to úplně vytočilo, oni postaví wellness doma za 1 milion korun rodině, kde manžel i manželka pracuji jako manažeři a mají luxusni novostavbu… Proč radějí za milion nepředělají byt nějakým nemajetným, co žíjí jak se říká z ruky do huby nebo nepředělají 5 bytů těmto lidem nebo ten mega radší dát na povodně atd. Nechápu to, co nato říkáte?

Příspěvek upraven 30.06.13 v 20:32

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
13583
30.6.13 18:53

No tak je to jejich pořad a když budou chtít, můžou stavět klidně Kellnerovi novej barák pro banku. :mrgreen:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1998
30.6.13 18:56

A neplati si neco z toho i ty lidi? nesleduju to, tak nevim..

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
30.6.13 18:56

To sice je jejich pořad, ale přišlo mi to fakt hodně hodně trapný postavit milionářům za milion vlastní wellness centrum, aby chudák pan manažer nemusel jezdit do relaxačního centra do sauny a mohl být ve vlastní, aby trávil více času s rodinou :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: já jsem si celou dobru říkala, jestli si z nás nedělají pr… :oops:

• Citovat
  • Nahlásit
5254
30.6.13 18:57
@Virginia píše:
No tak je to jejich pořad a když budou chtít, můžou stavět klidně Kellnerovi novej barák pro banku. :mrgreen:

Asi tak…

4Anonym Závist je moc ošklivá vlastnost ;)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
78
30.6.13 18:57

Na prima cool davaj vitejte doma a delaj to pro lidi co jsou chudy nebo se jim stal neco zleho. takhle by meli pmahat a ne to cpat nekomu kdo ma!

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
evill
30.6.13 18:58

A co na tom nechapes? Ze kazdy utrati sve penize jak uzna za vhodne? Ty to delas prece taky ne?

• Citovat
  • Nahlásit
13583
30.6.13 18:59