Doktoři

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Lydushe
Nováček 4 příspěvky 17.12.01 10:17
Doktoři

Ahoj!

Jsem v 7. týdnu těhotenství. Zatím jsem moc velkým kolotočem lékařských vyšetření neprošla. Moje dosavadní zkušenosti s lékaři nejsou zrovna nejlepší.

Hledám proto gynekologickou ordinaci, kde by byl milý personál, který mi vše vysvětlí a bude schopen alespoň trochu pohovořit a instruovat a částečně i naslouchat mým obavám a problémům. Zatím se u mého lékaře se mnou nikdo nebavil, všechno proběhlo honem honem a zase přijďte za 14 dní. Moc se mi tenhle přístup nelíbí.

Nemáte někdo nějaký tip na ordinaci z Prahy? :x

Reklama

Reklama

Reakce:

LindaDob
Nováček 5 příspěvků 29.01.02 17:34
Doktoři

Ahoj Lydushe!

Nevím, jestli ti nepíšu už pozdě, ale dle doporučení mnoha těhotných kamarádek jsem začala chodit k paní doktorce Nouzouvé z Gyncentra v Mezibranské ulici nahoře na Václavském náměstí.

Je to tam opravdu prima a nemůžu si to vynachválit.

Měla jsem jednu ošklivou zkušenost na ambulanci u Apolináře.Když jsem byla ve 4. týdnu, začala jsem po hrátkách a taťkou trošku krvácet a jakožto hysterická prvorodička jsem se řítila na ambulanci.Pravda, sestra byla milá, ale pan doktor mi při ultrazvuku oznámil, že dle jeho názoru je plod mrtvý a nevyvíjí se!Málem to se mnou švihlo. Byla tenkrát středa a on si mě objednal na pátek znova na ultrazvuk a jen tak mezi řečí utrousil, že v pátek nemají na sále narváno a že mě toho hned zbaví…(to byla citace!)

Řekla jsem si, že už to nějak do úterý, kdy jsem měla jít na kontrolu k mé lékařce, vydržím, ať se děje, co se děje. Teď už vím, že děložní čípek je první trimestr citlivý a že velké orgie nejsou na místě :))))) Nyní jsem v 10.týdnu a vše je, jak má být a my se s tatínkem těšíme na našeho Koblížka!!!!!!!!!!!

:x

Lydushe
Nováček 4 příspěvky 30.01.02 08:25
Doktoři

Ahoj Lindo,