Dva potraty a inseminace

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Joyna
Povídálka 24 příspěvků 15.05.19 16:47
Dva potraty a inseminace

Ahoj holky, nevím jestli se tady něco už takového řešilo tak jsem založila novou debatu. Chci vědět jestli je na tom někdo stejně nebo podobně protože potřebuji rady. Jsem po dvou potratech, první v 8tt zamlklý a druhý ani nevíme a samovolný. Pokaždé jsem chodila normálně do práce. Po roce snažení jsme se rozhodly pro IUI. Jsem týden po. Pracuji jako servírka v oblíbené restauraci takže hodně zákazníků a jen dvě na place…a teď ten problém(můj) chodit do práce nebo ne a počkat do výsledku nebo MS? Jste na tom některá podobně?
To že těhotenství není nemoc vím ale musíte pochopit můj strach a kdo ne tak ať sem prosím nic nepíše. :) Děkuji moc

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Ba-stet
Ukecaná baba ;) 1169 příspěvků 15.05.19 17:06

Nechci odrazovat, sama musíš vědět, jak náročná práce je a jak to zvládáš - ale podle mě je to v tuhle chvíli mezi nebem a zemí a nemůžeš udělat téměř nic, abys to pojistila… A když se budeš doma pořád pozorovat, jestli Tě někde nepíchlo, bude to horší… Aspoň já to tak mám.

Sashie
Ukecaná baba ;) 2256 příspěvků 15.05.19 17:12

Já jsem chodila po IUI i IVF normálně do práce. Jsem učitelka, v té době u malých dětí. Takže celé dopoledne na nohou, pořád se ohýbat, občas někoho zvednout, jednoho vzteklouna pravidelně odtrhávat od ostatních, aby je nepokousal. Když ještě nevíš, jestli to vůbec vyšlo, tak bych na osobně radši chodila do práce. Musíš ale sama vědět, jak zvládáš únavu a stres.

lachtanice86
Echt Kelišová 7893 příspěvků 15.05.19 17:14

Normálně bych chodila do práce. Je to buď a nebo a ležet doma na tom nic nezmění

Joyna
Povídálka 24 příspěvků 15.05.19 17:16

@Sashie což já jsem doma měla pořád co dělat. Hodně čtu :) a povedlo se ti to? :)

Joyna
Povídálka 24 příspěvků 15.05.19 17:18