Eshop Dráčik

9181
10.12.20 17:28

Eshop Dráčik

Zajímalo by mě, kolik lidí má podobnou zkušenost jako já.
Jde o to, že jsem s tímto obchodem neměla nikdy problém. Nakupuji tady často, každý rok, nejen na prodejně, ale i na eshopu.
Bohužel poslední zkušenost u mě znamená asi poslední nákup.
Objednala jsem si na eshopu tři věci s poznámkou, že chci určitý druh a barvu a pokud nemají skladem, ať objednávku stornují.
Do týdne objednávka dorazila do Zásilkovny a po otevření balíku, mě málem kleplo. Poslali úplně jinou barvu a typ hračky, než jsem požadovala. Takže jsem jela ihned zboží vrátit na prodejnu. Prodavačka se mnou vypsala papíry s tím, že do 14 dnů dnů vrátí peníze na účet, který jsem uvedla.
Takže čekám už skoro mesíc, a peníze nikde. Poslala jsem jim 4 emaily a žádná odpověď. Bohužel jsem si dřív nevšimla, že nemají uvedený kromě emailu, žádný tel. číslo.
Jsem naštvaná a nevím co. Prodavačka, které jsem volala, prý ani nemůže zkontrolovat, jestli odeslali na centrálu moje vrácené zboží…
Co dělat? ČOI?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1698
10.12.20 17:46
@amazon píše:

Napiš jim další email s tím, že když nebudeš mít peníze na účtě do např. 5 dnů, že budeš informovat ČOI
A po zkušenostech s jiným prodejcem si myslím, že peníze budeš mít během chvilky na účtě přip. u čoi využij prostředníka https://www.coi.cz/…rmace-o-adr/ Fungujou velmi dobře

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
898
10.12.20 18:02

Osobně si myslím, že prostě nestíhají. Ale ano, jak se píše výš, zmínka o ČOI bývá účinná.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6411
10.12.20 18:16

Já jsem teď objednala poprvé. U jedné hračky nebyla možnost výběru. Jela jsem na prodejnu, zboží mě bez problémů ihned vyměnili.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
9181
10.12.20 18:21

Nemám potřebu někomu dělat problémy, ale irituje mě skutečnost, že nejsou schopni dodržet to co hlásají - vrátit peníze do 14ti dnů. A pokud nestíhají, tak o tom informovat. To, že nemají uvedené telefonní číslo taky moc nechápu.
O ČOI jsem jim napsala včera.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3329
10.12.20 18:38

Ano, taky mam špatnou zkušenost. Už nikdy víc

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5037
10.12.20 18:47

Mám s nimi velmi špatnou zkušenost co se řešení týká toho co posr@Li. Já už s nimi taky nikdy víc.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
73
10.12.20 21:38

@amazon Temer pred mesicem jsme tam objednali darky na Vanoce + adventni kalendar celkem za 5 tisic. Do dnesniho dne nemame nic. Meli dodat do 10 dnu. Na mailovy dotaz zadna odezva. Manzel stornoval objednavku a dnes prislo, ze nam do 14 dnu vrati penize. Moc tomu neverim, takze pokud nedorazi, pisu do banky a budu zadat chargeback, protoze jsme platili predem pres GoPay. I to je nejiste, ale je to alespon nejaka nadeje.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1698
10.12.20 22:08

Koukla jsem se na heureku a upřímně bych od nich nikdy nic neobjednala. Už v roce 2018 mají špatné recenze, taktéž i na facebooku.
Upřímně já bych nečekala na nějaké lhůty pro vracení peněz a psala na ČOI už teď příp. si sežente kontakty a jestli to jde (nevím jaké podmínky musí být splněné) podejte trestní oznámení.
Myslím si, že vás bude víc. Co jste objednali a nemáte ani zboží ani peníze

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2195
11.12.20 04:21

Já jsem objednala v neděli 30.11. hracky za 3.5tisice. Teď mám strach, že mi to do Vánoc nepřijde. Ségra objednala ten samý den a 2.12. už to měla. Měla štěstí, že vše měli na prodejně, tak ji to vydali.
Tak těd přemýšlím, že stornuji objednávku a budu to vše znovu shánět. Blbý je, že u nás na prodejně nemají půlku věci, tak nevím, kde to seženu. :cert:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2195
11.12.20 04:28

@Ane-t můžu se zeptat, jak jste stornovali objednávku?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
341
11.12.20 04:28

Obdobné, objednala jsem hračky, přišel mi cizí balík. Bez reakce, bez odpovědi, nebyt neskutečně ochotné prodavačky na kamenné prodejně, která je bombardovala také přes nějaký jejich chat, myslím, že do Vánoc nemám nic. V úterý jsem psala, že jestli to do konce týdne nebude vyřešené podám podnět na coi, ve ct jsem měla doma nový balík. Eshop už never ever.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2195
11.12.20 04:45

@pidalina za jak dlouho vám přišel balík?

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
9181
11.12.20 06:03

Tak to jsem nečekala, že tolik lidí má s eshopem problém. Moc mě to netěší :(

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
9181
11.12.20 06:25

Psát na ČOI nebo SOI? ;)

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat