HA...?

2114
13.6.06 10:09

HA...?

Ahoj, po porodu sem začla brát HA-Jeanine (jednofázová) ale mezi cykly sem měla špinění takže sem se vrátila k předešlé HA-Triregol (třífázová), teď už je to v tomto dobré ale zas mi příjde že mi začínají více černat chloupky nad pusou, což se mi během těhu (po vysazení Triregolu) dost zlepšilo, během doby braní Jeanine pořád stejně dobrý a teď když baštím 4platíčko Triregolu tak zas začínám pozorovat zhoršení, máte s tím některá taky zkušenosti a popř. jak ste to vyřešili :?:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

139
13.6.06 11:46

Ahoj, já si myslím, že obecně během těhu a kojení má ženská hodně ženských hormonů, proto tolik nerostou chloupky. A teď máš asi poměr mužských a ženských hormonů víc v rovnováze, nebo víc těch mužskejch, který právě zvýšené ochlupení způsobují. Toť můj laický názor - mně během kojení chloupky skoro nerostly…a teď už je to zas jak dřív, chjoo…

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama