Hubnutí co nejrychleji

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
23.6.22 11:07

Hubnutí co nejrychleji

Ahoj chci se zeptat jestli někdo má slušnost jak rychle zhubnout alespoň 5 kg za 3 týdny vím že to bude asi nějaký drasťá a plně to chápu ale potřebuji zhubnout a udržet to chodila jsem do fitka a i běhat držela jídelníček ale po půl roce to je všechno zpet a nevím co mám dělat chtěla bych opravdu moc zhubnout ale bohužel mi to nejde a jelikož to nejde normální spusobem tak se chci zeptat tady jestli by mi někdo poradil a vím jak aby se neprojevil jojo efekt jsem vážně velmi nespokojená stín jak vypadá a je to už moc psychicky na hlavu měřím 163cm a vážím 65 kg
Vím že jsem v normě podle tabulek ale prostě jsem vážně velmi nespokojená prosím poraďte
Omlouvám se přípisu ji svůj den co dělám atd studuji takže od 8-2jsem ve skole a pošli jdu na 5-6 km procházku že psem poté cvičím cca 20 na stroji a pak 15 se svojí váhou a dělám to takhle 2× až 3 týdne jelikož více času nemám chodím ještě do práce do toho dělám servírku a to se také dost nachodim ale prostě bohužel moc kýla dolů nejdou

Předem děkuji za odpovědi
A omlouvám se za chyby a pravopis

Příspěvek upraven 29.06.22 v 21:50

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1699
23.6.22 11:17

Jakože mám otázku? K čemu bude, když to rychle zhubneš a pak zase nabereš, jakmile přestaneš držet dietu a cvičit?

Jediný efektivní způsob je prostě pořád cvičit a stále si kontrolovat jídelníček. Jinak to trvalé nikdy nebude…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8006
23.6.22 11:35

Buď chceš zhubnout rychle nebo zhubnout a udržet. To jsou dvě rozdílné věci. Na udržitelné zhubnutí 5 kg si dopřej 2 měsíce

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4306
23.6.22 11:36