Hypotéka pro studenty

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

kacenka.pechovaaa
Nováček 10 příspěvků 26.02.18 20:14
Hypotéka pro studenty

Máte někdo zkušenosti s hypotékou na byt jestliže jste ještě student?
Je mi 19 let a stále studuji a nerada vyhazuji peníze takhle „do vzduchu“, raději bych je investovala do vlastního.
Mám měsíční příjem okolo 25 000,– a nějaké peníze naspořené na účtě.
Hledala jsem podmínky u různých bank, ale nikde jsem nedostala nějaké jasné odpovědi a nemám s tímhle absolutně zkušenosti tak doufám, že mi tady někdo aspoň trošku. ☺

Reklama

Reakce:

Tejule
Kecalka 337 příspěvků 26.02.18 20:36

Oslovila bych finančního poradce.

Heivka
Závislačka 2807 příspěvků 26.02.18 20:41

Tak nejdřív musíte našetřit aspoň 20% hodnoty ze zamýšlené nemovitosti. A pořádně si spočítejte jestli vyjdete, protože k penězům za bydlení (i ve vlastním platíte „nájem“ za energie, správa domu, údržba…) budete platit i hypotéku. Pro začátek si uspořádejte finance (ať víte kolik za co utratíte, kolik můžete uspořit) a začněte si vytvářet rezervy ať jednou na tu hypotéku dosáhnete.

Reklama

Váš příspěvek

Reklama

Poslední články

Klíšťata jen v lese? Je to mýtus, často číhají na zahradě

Klíšťová encefalitida nás neohrožuje pouze v lese nebo na louce. Vystaveni jí... číst dále >

Život s protikvasinkovou dietou aneb můj život s Candy

Naše adminka Dominika přestala na počátku roku jíst cukr. Lékařka ji totiž... číst dále >

Články z Expres.cz

Já jsem muslim, tohle si nechte! Egyptský gólman odmítl pohár pro hráče utkání

Brankář egyptské fotbalové reprezentace Muhammad Šanáví na sebe upozornil... číst dále >

Kráska a rektor plánují svatbu: Těhotná partnerka není politický kalkul, říká Bek

Končící šéf brněnské Masarykovy univerzity Mikuláš Bek se rozhodl učinit... číst dále >

Články z Ona Dnes

Čtyři pravidla, jak nosit bílou. Tabu jsou černé kalhotky i průsvitná látka