Hypotéka pro studenty

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
kacenka.pechovaaa
Nováček 10 příspěvků 26.02.18 20:14
Hypotéka pro studenty

Máte někdo zkušenosti s hypotékou na byt jestliže jste ještě student?
Je mi 19 let a stále studuji a nerada vyhazuji peníze takhle „do vzduchu“, raději bych je investovala do vlastního.
Mám měsíční příjem okolo 25 000,– a nějaké peníze naspořené na účtě.
Hledala jsem podmínky u různých bank, ale nikde jsem nedostala nějaké jasné odpovědi a nemám s tímhle absolutně zkušenosti tak doufám, že mi tady někdo aspoň trošku. ☺

Reakce:
Tejule
Zasloužilá kecalka 631 příspěvků 26.02.18 20:36

Oslovila bych finančního poradce.

Heivka
Závislačka 3257 příspěvků 26.02.18 20:41

Tak nejdřív musíte našetřit aspoň 20% hodnoty ze zamýšlené nemovitosti. A pořádně si spočítejte jestli vyjdete, protože k penězům za bydlení (i ve vlastním platíte „nájem“ za energie, správa domu, údržba…) budete platit i hypotéku. Pro začátek si uspořádejte finance (ať víte kolik za co utratíte, kolik můžete uspořit) a začněte si vytvářet rezervy ať jednou na tu hypotéku dosáhnete.

Váš příspěvek
Reklama

Poslední články

Co si uvařit na Vánoce, když se snažíte zhubnout?

Pokud jste pevně rozhodnutá, že letos o Vánocích se ručička váhy nehne směrem... číst dále >

Diskuze s tatínkem Janem: O hraní i péči o nemocné dítě

Pojďte si popovídat do diskuze na eMiminu s tatínkem, který po narození... číst dále >

Články z Expres.cz

Čerešňákové to teď sekne, Martinová jen září, zato z Viewegha je „knedlík“

Zrychlená doba adventnímu rozjímání, které v českých zemích bývalo kdysi... číst dále >

Tanečník a přítel Polívkové Kurtiš zavítal na večírek StarDance, domů nešel rovně

Finálový večer taneční show StarDance si nemohl nechat ujít ani Michal Kurtiš... číst dále >

Články z Ona Dnes

Se třemi dětmi rezignujete na spoustu věcí, říká pediatrička Karolová