Hypotéka pro studenty

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

kacenka.pechovaaa
Nováček 10 příspěvků 26.02.18 20:14
Hypotéka pro studenty

Máte někdo zkušenosti s hypotékou na byt jestliže jste ještě student?
Je mi 19 let a stále studuji a nerada vyhazuji peníze takhle „do vzduchu“, raději bych je investovala do vlastního.
Mám měsíční příjem okolo 25 000,– a nějaké peníze naspořené na účtě.
Hledala jsem podmínky u různých bank, ale nikde jsem nedostala nějaké jasné odpovědi a nemám s tímhle absolutně zkušenosti tak doufám, že mi tady někdo aspoň trošku. ☺

Reklama

Reakce:

Tejule
Kecalka 473 příspěvků 26.02.18 20:36

Oslovila bych finančního poradce.

Heivka
Závislačka 2896 příspěvků 26.02.18 20:41

Tak nejdřív musíte našetřit aspoň 20% hodnoty ze zamýšlené nemovitosti. A pořádně si spočítejte jestli vyjdete, protože k penězům za bydlení (i ve vlastním platíte „nájem“ za energie, správa domu, údržba…) budete platit i hypotéku. Pro začátek si uspořádejte finance (ať víte kolik za co utratíte, kolik můžete uspořit) a začněte si vytvářet rezervy ať jednou na tu hypotéku dosáhnete.

Reklama

Váš příspěvek

Reklama

Poslední články

Aktovky do školy pro prvňáčky i ostřílené školáky

Prázdniny se pomalu chýlí ke konci a s blížícím se počátkem září nastává i... číst dále >

Naučte se cizí jazyk během mateřské. Snadno a bez učebnice

Domluvit se anglicky nebo francouzsky, než půjde vaše dítě do školy? Za dva... číst dále >

Články z Expres.cz

Slunce, seno, bikiny a krajka: Ochotská pálí ostrými, kdo bude její cíl?

Je to přesně pět let, co Michaela Ochotská (33) dala výpověď na Nově a... číst dále >

Pomeje zavolal do redakce Expresu kvůli milenci své ženy. Co vám chce říct?

Jak jsme vás jako první informovali, Andrea Pomeje již není sama. Po jejím... číst dále >

Články z Ona Dnes

Seznamka muže snů nedodala. Musí Tereze zaplatit odškodné, rozhodl soud