Reklama

Hypotéka pro studenty

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

kacenka.pechovaaa
Nováček 10 příspěvků 26.02.18 20:14
Hypotéka pro studenty

Máte někdo zkušenosti s hypotékou na byt jestliže jste ještě student?
Je mi 19 let a stále studuji a nerada vyhazuji peníze takhle „do vzduchu“, raději bych je investovala do vlastního.
Mám měsíční příjem okolo 25 000,– a nějaké peníze naspořené na účtě.
Hledala jsem podmínky u různých bank, ale nikde jsem nedostala nějaké jasné odpovědi a nemám s tímhle absolutně zkušenosti tak doufám, že mi tady někdo aspoň trošku. ☺

Reklama

Reakce:

Tejule
Zasloužilá kecalka 527 příspěvků 26.02.18 20:36

Oslovila bych finančního poradce.

Heivka
Závislačka 3079 příspěvků 26.02.18 20:41

Tak nejdřív musíte našetřit aspoň 20% hodnoty ze zamýšlené nemovitosti. A pořádně si spočítejte jestli vyjdete, protože k penězům za bydlení (i ve vlastním platíte „nájem“ za energie, správa domu, údržba…) budete platit i hypotéku. Pro začátek si uspořádejte finance (ať víte kolik za co utratíte, kolik můžete uspořit) a začněte si vytvářet rezervy ať jednou na tu hypotéku dosáhnete.

Reklama

Váš příspěvek
Reklama

Reklama

Poslední články

Rakovina prsu může postihnout každou ženu. Včasné odhalení je klíčové

Říjen je celosvětově označován jako měsíc boje proti rakovině prsu. Cílem... číst dále >

Stát chce finančně podporovat mikrojesle a dětské skupiny, aby maminky mohly jít do práce

Ministerstvo práce vyslalo do připomínkového řízení návrh, aby státní... číst dále >

Články z Expres.cz

Proč Třešničková otálí s návratem do Česka? Vliv na to má infekce i kuchař

V Istanbulu popálená Týnuš Třešničková (23) uklidnila všechny své fanoušky.... číst dále >

Proč dítě Meghan Markle a prince Harryho nebude princ ani princezna?

Těhotenství Meghan Markle (37) oslavuje celá Británie, neboť je to událost,... číst dále >

Články z Ona Dnes