Hypotéka, půjčka pro studenty

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

kacenka.pechovaaa
Nováček 10 příspěvků 26.02.18 20:15
Hypotéka, půjčka pro studenty

Máte někdo zkušenosti s hypotékou na byt jestliže jste ještě student?
Je mi 19 let a stále studuji a nerada vyhazuji peníze takhle „do vzduchu“, raději bych je investovala do vlastního.
Mám měsíční příjem okolo 25 000,– a nějaké peníze naspořené na účtě.
Hledala jsem podmínky u různých bank, ale nikde jsem nedostala nějaké jasné odpovědi a nemám s tímhle absolutně zkušenosti tak doufám, že mi tady někdo aspoň trošku. ☺

Reklama

Reakce:

Ivan PPZ
Kelišová 5580 příspěvků 26.02.18 20:42

Banku úplně primárně zajímá příjem, ze kterého se úvěr splácí. Musí být bankou uznatelný. Extra mladí lidé jsou obecně pro banku vysoce rizikoví. Většinou žádná úvěrová historie a to je pro RISK oddělení problém. Někdy pomůže, když se do smlouvy přidají rodiče. Placení nájmu a splácení úvěru rozhodně není totéž. Riziko, že se něco nepovede je aktuálně u hypo velmi vysoké.

Váš příspěvek

Reklama

Poslední články

Výlety, které zabaví děti a neunaví rodiče

Zavřené školky a letní prázdniny si žádají jediné – vyrazit na... číst dále >

Nákup na AliExpressu: Jak ho zvládnout krok po kroku?

Dámské, pánské i dětské oblečení, hračky, dekorace, nábytek, šperky… zkrátka... číst dále >

Články z Expres.cz

Ani fekálie by vás neměly odradit! Proč je Dubrovník tak oblíbenou destinací?

Před pár dny tisíce českých turistů pobavila zpráva o tom, že chorvatské... číst dále >

Největší řežba v historii? Takhle chorvatský fotbal rozpoutal válku v Jugoslávii!

Fotbalisté Chorvatska na světovém šampionátu drtí jednoho soupeře za druhým a... číst dále >

Články z Ona Dnes

Když hrála, radši jsem uklízela, vzpomíná maminka tenistky Novotné

Je to přesně dvacet let od chvíle, kdy klekla na wimbledonský trávník a... číst dále >