Jak řešíte vzdělávání v dospělosti a osobní rozvoj?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Lugerr
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 23.07.19 18:38
Jak řešíte vzdělávání?

Ahoj. Drtivá většina z nás tady už není školou povinná a tak se chci zeptat. Jak řešíte vzdělání a obecně osobní rozvoj? Klidně k tomu i připište čím se živíte, ať to není vytržený z kontextu. :)

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
Anonymní
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 23.07.19 18:43

Jsem učitelka, jezdim párkrát za rok na školení a semináře že svých předmětů. Vybírám si, co mě zajímá a baví. Pak se zdokonaluju v psaní na web a moderování. Naopak nemám ambice se zdokonalit třeba v cizí řeči, nebaví mě to a není to pro mě stěžejní. Zkoušela jsem před pár lety studovat druhou VŠ v podobném oboru, ale nestojí mi to za tu námahu.
Prosím anonym z důvodu celkem specifické kombinace zájmů.

Cenarius
Ukecaná baba ;) 1040 příspěvků 23.07.19 18:46

Dalkove vysokou jde delat vzdy. Nebo nejake kurzy apod. Ale je to na 100% ovlivnene praci co clovek dela.

Lugerr
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 23.07.19 18:48

@Cenarius Určitě je. Právě proto se ptám i na zaměstnání. :) Ale tak jde to pojmout i jako osobnostní rozvoj. Nemusí jít jen o školy. Třeba pracující v callcentru může zdokonalovat mluvu, vyjednávací techniky, soustředění atd. Takhle jsem to myslel. :)

Kriss Tina
Extra třída :D 11649 příspěvků 23.07.19 18:49

Tak v práci máme povinná školení a jinak nevím jeslti se to dá považovat za vzdělání, ale ve volném čase hodně ráda čtu (hlavně takovou tu klasickou literaturu)

sediza
Závislačka 2719 příspěvků 23.07.19 18:50

Čtu odborné nebo populárně naučné knihy, občas navštěvuji kurzy/kongres.

kytkalenka
Zasloužilá kecalka 851 příspěvků 23.07.19 18:50