Jak sbalit kolegu?

Anonymní
26.11.19 23:50

Jak sbalit kolegu

Ahoj, holky, mám na Vás prosbičku. Jsem učitelka (42). V práci k nám přišel nový kolega, což je u tohoto povolání vzácnost. Já jsem rozvedená, děti nemám, tak bych se chtěla seznámit. Nicméně mi přijde, že kolega o seznámení nestojí. Zkoušela jsem spousty metod. Od bábovky až po lístky do kina. Je sice trochu mladší (29), ale všude čtu, jak je věk jen číslo. On též rodinu nemá. Když jsem ho chtěla pozvat na víkend, tak neustále prý pracuje, což sice obdivuji, ale štve mě to. Moc díky za rady :)

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
24400
26.11.19 23:53

Lezes mu do prde.le a nechce te, ja nevim, to potrebujes, aby ti to rekl na plnou pusu? A ses na neho stara, bohuzel.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1104
26.11.19 23:54

No rekla bych, ze nema zajem.. Pokud jsi to i vylozene takhle „okate“ zkousela.. Mne stacilo se vzdycky chovat tak, jak se chovam normalne vcetne me energie a vtipu, zadny usilovani.. 8) Ja bych na to netlacila byt Tebou..

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
34
26.11.19 23:55

Smutné no…

Příspěvek upraven 26.11.19 v 23:56

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
31045
26.11.19 23:56

Tak řekla bych ze ten věkový rozdíl je poměrně velký. Jsi pro nej stará bohužel.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Ou
15518
26.11.19 23:56

Pardon - ale stárnoucí úča balící kolouška co o ní nemá zájem je jak ze špatného vtipu.

Nechce tě. A velmi pravděpodobně o tvém vnucování se moc dobře vědí všichni ve sborovně, víš jaká je to drbárna.

Hele nech toho. Nemá to smysl a je to dost nedůstojné.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1104
26.11.19 23:59

Jeste nam popis, jak to bylo s tou babovkou a listkama.. :andel:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní