Jak upéct malý dort

50879
11.3.16 08:12

jak upéct malý dort

Ahoj, potřebovala bych poradit. Syn si přeje dort k narozeninám, chci udělat nějaký opravdu malý, abychom ho snědli plus minus v pěti lidech a moc nám nezbylo.. chci jet koupit nějakou malou formu, jenže mám problém s receptem :think: Jsem absolutní začátečník, jako peču sice hodně, ale ne dorty.
Nemáte některá recept na korpus přímo do malé formy plus na nějaký hodně jednoduchý krém? Něco odlehčeného, třeba tvarohový, ne těžký máslový :think:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
6078
11.3.16 08:15

Zadej do vyhledavace Dort pro davču

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
19013
11.3.16 08:23

@Moise Upeč to v malém kastrolu nebo něčem podobném. Nemusíš to péct ve formě. A udělej klidně obyč piškotové těsto. A krém dělám jeden tvaroh a půl másla nebo můžeš dát méně másla a vyšlehám. Trošku přisladím. Co chceš dát nahoru? :mavam:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
donaga
11.3.16 08:25

Také bych udělala klidně obyčejný piškot a jako krém dala hustý pudink s tvarohen a třeba i trochu másla, aby to líp zatuhlo.
A nebo něco na způsob sachru, ten je promazaný jen marmeládou, politý čokoládou a šlehačka,

• Citovat
  • Nahlásit
  • Upravit
50879
11.3.16 08:26

@Luisiana netuším :oops: Asi nějak ozdobím tím krémem a píchnu tam svíčku s číslem :oops: Žádné zázraky po mě chtít nemůže :mrgreen:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
61
11.3.16 08:26

Upec testo na plechu a z nej vykrajej podle misky/talirku korpusy pozadovane velikosti ;)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
donaga
11.3.16 08:30

@Mauv to není špatný nápad, ale při velikosti misek (představuji si takové ty malé), by těch dortíků měla zakladatelka udělat 5, aby měl každý host vlastní dortík. Ale fakt je, že by to bylo originální :mrgreen:

• Citovat
  • Nahlásit
  • Upravit
54947
11.3.16 08:30

Ano v malém kastrolu nebo na plech a ten na plechu vyrez dva stejně tvary treba letadla, ty slep krémem, dej potahovku a je.