Jak ušetřit za vodu

5732
8.6.13 08:40

Jak ušetřit za vodu

Ahoj, jsem na diskuzi nováček, inspiraci na šetření tu ale hledám už delší dobu. Píšete tu bezva nápady, které jsem už doma zavedla - např. za protočenou vodu platíme jako rodina do kasičky. Máme rozepsané kolik co stojí: nádobí 2 Kč, koupání 5 Kč, vaření 2 Kč, záchod 1 Kč, kafíčko (uvaření vody v konvici) 1 Kč, praní 10 Kč. Ráda bych sem přispěla další nápadem, co jsme doma také zavedly. Voda je dnes drahá a na doplatky za vodu nemáme. Za záchod jsme spočítali, že se spotřebuje spousta vody a za mytí rukou rovněž. A tak se myjeme tak, že dáme do umyvadla škopík a vodou, kterou nastřádáme, zaléváme záchod. Když dost vody nemáme, normálně spláchneme, když vodu máme, zaléváme kyblíkem. Věříme, že se tím dá také hodně ušetřit.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
899
8.6.13 08:45

Nebo si můžete napustit vanu pro celou rodinu a losovat, kdo půjde první :zed:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2273
8.6.13 08:49

A čím víc budeme vodou šetřit, tím dražší bude…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1580
8.6.13 08:53

@Hančíí přesně tak

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5725
8.6.13 08:57

Naši bydlí v baráčku, kde je i studna. Máma, místo toho, aby splachovala vodou z nádržky, chodí s kyblíkem ke studni, a splachuje vodou ze studni. :mrgreen:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
9986
8.6.13 08:58

Voda je jediné na čem tedy absolutně nešetříme (miluju horké vany- denně padne alespoň jedna jen pro mě.. ) ale budu sledovat další tipy - třeba se to bude někdy hodit :pankac:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5725
8.6.13 09:00

Miluju horkou vanu, ale když mi manžel řekl, že jedna plná vana stojí 40,–, tak už si jí tolik nedopřávám. :?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5732
8.6.13 09:07

Jak ušetřit za vodu

My se také rádi koupeme. Já měla na mysli mytí rukou a tou vodou pak zaléváme ten záchod.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5411
8.6.13 09:08