Kde se stala Chybička?

deliska
30.5.16 15:40

kde se stala Chybička

Ahojte lidi, vím už na toto téma piši další článek ale pomáha mi se z toho vymluvit vypsat a to chodim i k psycholožce. Ale můj přiběh je takovy studuji nedostávám vyživné žiji pouze z invalidniho duchodu a z brigád co mi dává škola cca když je zhruba do měsice nějáká akce mám 300
Na den a to bud jedu jenom na jeden max 3 dny důchod je častečny. Doma to nefunguje tak jak by mělo rodiče jsou rozvedený sestra žije s matkou já na ubytovně otec bydli se svou matkou( babičkou) v domě otec nepracuje matka ano :roll: nějak se mi nedaři najit si přitele :think: mam seznamku uz rok a pořad nic mama s tatou dost pijou :zed: takže táta je agresor mama hysterka nemam moc peněz abych mohla jit do podnajmu :zed: doma mě maji za milionaře mam duchod tak jsem bohatá :zed: ted mi odešel i dlouheletý kamarad odstěhoval se z města cca 50 km :palec: ostatni jsou falešni :( sama sebe zrelaxuji pr bazenem běhaním apod a stále je mi z toho všeho na nic babička se kterou jsem si rozuměla tak mě nesnaši máma si u ní stěžovala že ji nepodporuji v domácnosti všichni by mě jen tahali z peněz akorát co mám je muj 12 letý kocour kterýho vidám jednou za 14 dní :( stýská se mi po tom mém kamaradovi na rozloučenou jsem mu napsala dopis ze ho miluju apod že bych
Snim odešla nezareagoval :,( co mi tak udělá radost když si něco koupim ale to nemůžu pořad rodina při každé mé navštěvě vyžaduje dárky sami pro maji h…o mate taky nějaké zkušenosti :think:

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

1910
30.5.16 15:42

Promiň, ale v tom tvým příspěvku je zmatek :roll:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
7952
30.5.16 15:51

Co prosímtě studuješ? :think: :think: Čeština to asi nebude, že? :roll:

Nemůžeš to napsat nějak normálně a pokud možno, tak i srozumitelně? :nevim: :nevim: :nevim:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
11133
30.5.16 15:51