Kdo vystaví OČR?

5764
8.1.21 13:52

kdo vystaví OČR?

Neřešil jste někdo teď recentně situaci, kdy školka zavře z důvodu Covidu, protože většina zaměstnanců je v karanténě a prostě nemůže běžet provoz?

Máme takhle zavřeno od nového roku a já jako pracující jsem tedy s dítětem doma s tím, že jsem myslela, že mi pak školka vystaví OČR, jako to bylo na jaře.
Dnes jsem zjišťovala a učitelka mi řekla, že neví kdo, ale že oni už to nedělají. Mám s eprý podívat na stránky ministerstva. Tam nic podobného této situaci popsané nevidím…
Hygiena to asi taky nebude, hygiena školku nezavřela, zavřel ji provozovatel…

Fakt bych nerada zjistila příští týden, že mám v práci 10 dní áčko… :nevim: Jako pochopitelně trochu pracuji, abych stíhala a nenechala zbytek lidí ve štychu, ale se čtyřleťákem to fakt 8h denně není, takže si několik dní to OČR budu muset vykázat.

Prosím, vyjadřujte se spíš vy, kdo něco víte, než kdo si něco jen myslíte…ať tu nemlátíme prázdnou slámu, to je trochu na nic. Díky.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
20190
8.1.21 13:53

Dětský Dr, od včera máme školku v karantene a ředitelka psala ať hned kontaktujeme pediatra, ze musí on vystavit ocr.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1386
8.1.21 13:57

Vystavuje to ossz, na netu je formulář, ten vyplníš a pak dáš do práce až ti očr skončí - takto mi to řekla paní na sociálce.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4195
8.1.21 13:59

Kdo ti řekl v MŠ, že jej už nevydávají? To je blbost.. Musí ti ho dát… Kontaktuj OSSZ kam spadá školka..

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5764
8.1.21 14:01

Holky, díky…ale 3 odpovědi a 3 různá řešení… :lol:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
18475
8.1.21 14:06
@vulpes píše:
Holky, díky…ale 3 odpovědi a 3 různá řešení… :lol:

no přesně tak, já dnes do jiné diskuse dala taky stejný dotaz, zatím mi neodpověděl nikdo, doktorka mi řekla, že to musí vystavit školka a školka mi řekla, že to musí vystavit doktorka - tak jsem v patové situaci

• Citovat