Kdy mít první miminko?

864
23.3.14 14:52

Kdy mít první miminko?

Ahojky holky,
kdy si myslíte, že je dobré mít první miminko? Mě je 25 a manželovi 28let. Jsme čerstvě svoji. Já teď studuji VŠ. Před ní jsem pracovala a v té době bych miminko hodně chtěla. Potom jsem začala studovat a neřešila to. Teď plánuju odjet za manželem mimo ČR. Ten dřív dítě ani moc nechtěl, teď mi začal povídat o tom, že by se mnou dítě chtěl. Já o tom teď hodně přemýšlím až s ním budu, ale ještě škola…
Co vy taky plánujete? Studujete?
:)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Sandra752
23.3.14 14:54

Pokud mas školu, odpracovano, něco nasetreno, mate kam dítě dat a citite se na to Oba tak potom ano :)

• Citovat
  • Upravit
864
23.3.14 14:58

@Sandra752
No já teď studovala. Mám přerušeno a budu odjíždět za ním mimo ČR. Budu tam s ním učit se jazyk a starat se o domácnost. Manžel našetřeno má :-))

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5345
23.3.14 15:02

Záleží i jak ti tikaji biologické hodiny, každý to má jinak.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Sandra752
23.3.14 15:05

@bigcrazy já vám do toho ke ať nechci. a v cizině budete jak dlouho??:) Pokud se na to citite a jste zajištění tak proč ne??:) Ono taky je otázka za jak dlouho otehotnis. Měsíc, tři měsíce, pul roku, rok a nedejboze dyl..

• Citovat
  • Upravit
864
23.3.14 15:07

@kubykula No když jsem s miminky, tak bych je chovala a starala se no a jsem z nich paf :-) Ale nevím co škola a jestli na to mám být máma. Ale jinak miminka mám mooc ráda a chtěla bych no ;-)) nevím teda co přesně manžel…ale když se mnou mluvil o Vánocích tak říkal, že by se mnou mimčo mooc chtěl, ale nevím no..

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5345
23.3.14 15:11

@bigcrazy tak bych si s manželem nejdřív sedla a domluvila se s nim.je to život vas dvou, my ti tady můžeme říct názor, ale rozhodnutí je na vás dvou. Zatím co pises, mi to přijde, že manžel chce, ale až časem.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
864