Kmínový odvar

12
11.7.12 13:10

Kmínový odvar

Ahojky, nevíte, prosím, jak dlouho se může používat kmínový odvar? Můj chlapeček má měsíc a od 1.týdne jsem mu na radu lékařky začala míchat UM s kmínovým odvarem, kvůli prdíkům. Teď už je to s těma prdíkama lepší, používáme i Espumisan. Nějakou dobu už nás ale trápí tvrdá hovínka a prý to může způsobit dlouhodobé používání kmínu. Nevíte, co je na tom pravdy? Dík moc za odpovědi!!

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
10584
11.7.12 13:15

Od druhe do ctvrteho mesice jsme kminovy cajik male davali denne a kakala v poradku

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1553
11.7.12 13:31
@Endorfin píše:
Ahojky, nevíte, prosím, jak dlouho se může používat kmínový odvar? Můj chlapeček má měsíc a od 1.týdne jsem mu na radu lékařky začala míchat UM s kmínovým odvarem, kvůli prdíkům. Teď už je to s těma prdíkama lepší, používáme i Espumisan. Nějakou dobu už nás ale trápí tvrdá hovínka a prý to může způsobit dlouhodobé používání kmínu. Nevíte, co je na tom pravdy? Dík moc za odpovědi!!

Mně dr. na tuhou stolici doporučila vývar z ovesných vloček :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Metamorphosis
11.7.12 13:35

Obecně se „bylinné“ odvary nemají užívat nepřetržitě déle než pár týdnů kvůli tomu, že si pak tělo na to zvyká.
Doporučuji na chvíli vysadit a přidávat fenyklové čaje - mají stejný účinek, snižují plynatost a nadýmání a čistí trávící trakt. - takže bych to pak střídala..

• Citovat
  • Upravit
Metamorphosis
11.7.12 13:37

Jen mě teď napadlo - nepřetržité zácpy a prdíky přeci nejsou normální.. Dala vám doktorka žádanku na alergologii, zda brouček není alergický na laktozu či jinou složku UM?
Zkusila bych změnit i UM za nějakou hypoalergenní - zda se něco změní :think:

• Citovat
  • Upravit
12
11.7.12 13:44
@Amber_1977 píše: